Marketing Stiri

O noua marca de faina in portofoliul GoodMills

9 mart. 2016 2 min

O noua marca de faina in portofoliul GoodMills

Reading Time: 2 minute

GoodMills Romania a lansat o noua marca de faina “Raftul Bunicii”, promovata printr-o campanie de awarness demarata in aceasta luna.

Lansarea pe piata din Romania a venit in urma unor cercetari mixte, coordonate de Alina Buzatu, Head of Strategy la Geometry Bucharest.

Gama “Raftul Bunicii” cuprinde faina pentru tipuri diferite de preparate, de la paine si prajituri, la cozonac si mucenici moldovenesti, malai si gris.

Faina “Raftul Bunicii” vorbeste despre o lume in care, desi “like”-ul e principala moneda sociala, clatitele, prajiturile, cozonacii si placintele iti aduc “uberlike”-urile care conteaza, declara Alina Buzatu.

Am venit catre agentie cu un brief clar: strategie de lansare si un plan de comunicare pentru noul produs. Cum piata din Romania functioneaza pe coordonate specifice, am ales sa colaboram cu Geometry Global si sa dam curs recomandarilor lor derivate din cercetari calitative”, a declarat Monica Dumitrescu, Marketing Manager, GoodMills Romania. 

In 2012, Geometry Global  a mai comunicat pentru brand-ul HapiHap, produs al aceleasi companii. Colaborarea dintre cei doi a reinceput in noiembrie 2015 si vizeaza comunicarea pe intregul an in curs.

Canalele de comunicare: TV (adaptare), OOH, print, retail, activari cu bloggeri, website, Facebook, Pinterest, Instagram, parteneriate de sponsorizare. Pagina de Facebook si site-ul au fost recent lansate, iar spotul TV este on air din 1 martie.

Echipa Geometry Global: Ada Iftodi (Account Manager), Mina Ionescu (Jr. Digital Account Manager), Mihaela Bourceanu (Client Service Director), Corin Chiriac (Senior Digital Planner), Ada Carlsson (Social Media Strategist), Mihaela Zaharia (PR Manager), Alina Buzatu (Head of Strategy), Octavian Giosanu (Senior Art Director), Marina Cordun (Copywriter), Bogdan Dinu (Art Director), Monica Gheorghe (Traffic Manager), Dorina Sandu (DTP).

Echipa GoodMills: Monica Dumitrescu (Marketing Manager); Ivan Kitta (International Marketing Manager); Corina Voicu (Junior Brand Manager)

GoodMills este cea mai mare companie de morarit si panificatie din Europa, activa in 7 tari, cu peste 2200 de angajati si o cifra de afaceri de aproximativ 830 de milioane de euro (in 2014/2015). Grupul GoodMills detine peste 25 de mori in 7 tari din Europa Centrala-Republica Ceha, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Germania si Austria

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: