Peste 155.000 de euro strânși pentru cauze sociale prin campania de Paște ING Bank
Reading Time: 2 minuteCampania de Paște „Donează în Home’Bank și împreună multiplicăm binele” a reunit în acest an generozitatea a peste 3.000 de clienți ING, care au donat 77.900 de euro pentru ONG-urile înscrise în platformă. ING Bank România dublează această sumă, iar totalul donațiilor ajunge la 155.800 de euro, care vor sprijini proiecte din educație, sănătate, mediu, dedicate grupurior vulnerabile și situațiilor de urgență.
„Suntem foarte încântați de rezultatul acestei campanii și chiar este un sentiment aparte când avem ocazia să colaborăm cu clienții noștri pentru a contribui la un impact social în numeroase comunități. Eforturile și implicarea noastră și a acestor organizații nu se termină aici. Vom găzdui cele 18 ONG-uri în platformă până la finalul anului, când vom aduce în aplicație alte organizații care să beneficieze de un proces online rapid și complet de strângere de fonduri. Invităm toți clienții să doneze în continuare, să fie curioși să descopere noi domenii sau cauze de sprijinit”, a declarat Tomina Vodarici, Community Investment Specialist, ING Bank România.
Distribuția fondurilor reflectă domeniile care contează cel mai mult pentru clienții ING Bank România. Majoritatea donațiilor au fost direcționate către sprijinirea grupurilor vulnerabile (59%) și a proiectelor din domeniul sănătății (23%). Educația a atras 10% dintre donații, urmată de inițiativele de mediu (7%) și de cele dedicate situațiilor de urgență (1%).
Campania de Paște „Donează în Home’Bank și împreună multiplicăm binele” a avut loc în perioada 10 – 25 aprilie 2025, iar clienții ING Bank au donat individual între 1 euro si 4.000 de euro. Clienţii ING Bank pot dona în continuare pentru cauzele pe care le susțin, pe tot parcursul anului 2025. Doar o parte din proiectele finanțate:
Grupuri vulnerabile
Donațiile strânse vor fi folosite pentru extinderea MagicHOME Dobroești (Fundeni) cu o casă care va găzdui exclusiv familiile cu copii care se pregătesc pentru un transplant; pentru terapie post traumă pentru copii și/sau mame; pentru proiecții accesibilizate pentru tineri cu dizabilități; acces la educație pentru copii din zonele rurale.
Mediu
Fondurile strânse prin această campanie sprijină inițiative care au un impact concret în comunitate: hrană și servicii medicale pentru animalele sălbatice salvate, „Școala de mediu” în mai multe județe din țară și acoperirea cheltuielilor de carburant pentru dubele frigorifice ale Băncii pentru Alimente Brașov. Doar în ultimele șase luni, acestea au transportat peste 700.000 de kilograme de alimente salvate de la risipă.
Educație
În domeniul educaţiei, sute de copii vor beneficia de sprijin emoțional și psihologic, iar 62 de elevi vor fi susținuți timp de un an în programul „Școala Încrederii”.
Sănătate
Pe partea de sănătate, fondurile vor finanța analize pentru amiotrofie spinală la nou-născuți, ședințe de terapie pentru copii cu autism, sesiuni de psihoterapie gratuită și vor susține construcția unei noi clinici de Terapie Intensivă pentru Nou-Născuți la Târgu Mureș.
Situații de urgență
Sumele strânse vor fi folosite pentru reconstrucția unei locuințe grav avariate de inundații și pentru derularea programului de formare „Meșteri în Acțiune”, dedicat tehnicilor de reconstrucție durabilă.
Prima ediție a proiectului „Donează în Home’Bank”, desfăşurată în 2024, a ajutat 16 organizații non-guvernamentale să strângă aproximativ 197.000 de euro, bani care au fost redirecţionaţi către proiecte de sănătate, educație și mediu.
Investiția ING Bank România în proiecte cu impact în comunitate a ajuns la 7,2 milioane de euro în 2024, cea mai mare sumă alocată până acum, în inițiative de mediu, educație, sănătate financiară.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz