Polonezii de la Idea Bank vor sa improspateze bankingul romanesc

Comision 0 de retragere de la ATM, 1 singur document pentru creditul de nevoi personale, de 2 ori dobanda in ultima luna pentru depozitele peste sase luni si tranzactii online cu doar 3 click-uri. Acestea sunt coordonatele ofertei 0123 ale polonezilor de la Idea Bank, care si-a lansat astazi identitatea, filozofia si oferta bancara pentru publicul din Romania sub sloganul „Fresh banking from Poland”.

Idea Bank isi propune sa ofere clientilor produse simple, usor de inteles, intr-o maniera transparenta si prompta. Cu alte cuvinte, “banking simplu, ca si cum ai numara pana la 3”, a explicat Ana Cernat (Foto), Executive Vice President Idea Bank. Reprezentanta Idea Bank a explicat ca in cazul creditul de consum Selfie, care poate fi luat cu documentul de identitate, nu vorbim despre “creditul cu buletinul”, ci despre o simplificare a procedurilor. Imprumutul nu necesita o adeverinta de venit pentru ca banca poloneza este prima banca din Romania care a semnat protocolul cu autoritatile fiscale pentru verificarea clientilor. Suma maxima ce poate fi imprumutata este 90.000 lei iar pricing-ul este bazat pe riscul clientului, dobanda pornind de la 6,9%+ROBOR. Comisionul de analiza este 0.

“Romania este o tara cu potential de crestere mare, cu un sistem financiar stabil, devenind astfel in mod natural o destinatie pentru extinderea Getin Holding. Idea Bank si Idea::Leasing sunt doar primii piloni ai strategiei noastre de a construi un grup financiar puternic pe piata locala. Modelul de business testat si perfectionat in operatiunile Grupului s-a dovedit a fi de succes, fapt care ne da incredere ca putem replica succesul si in Romania”, a declarat Piotr Kaczmarek, CEO Getin Holding Group, in conferinta de lansare a noii banci.

Reprezentantii Getin Holding au anuntat ca vor sa aduca Idea Bank in Top 10 in urmatorii 2-3 ani, in special prin crestere organica,dar si prin achizitii de banci sau alte companii.

„Vom creste in special organic, dar si prin achizitii. Am cautat nu numai in Romania, dar si in unele tari vecine, insa nu poti construi o strategie bazata numai pe achizitii, trebuie sa crestem organic, sa fim mai buni decat competitia pentru ca pornim mici si vrem sa crestem, sa luam cota de piata de la alte banci”, a spus Kaczmarek. El a aratat ca o banca straina nu trebuie sa fie pe o piata pe pozitia 30 sau 40, pentru ca nu are rost.

Idea Bank vine cu un nou concept pe piata romaneasca, vizand in special clientii persoane fizice si IMM-urile, mai ales firmele mici. “Vrem sa fim in Romania pe termen lung, aceasta este strategia noastra”, a mentionat Kaczmarek.

Institutia de credit are 35 de sucursale, dintre care cinci au fost complet schimbate, cu un nou concept. “Strategia Idea Bank este de a se dezvolta prin canale alternative, in special electronice, nu atat prin extinderea retelei teritoriale, pentru ca trebuie sa fim cat mai eficienti”, a afirmat Ana Cernat.

“Relatia dintre banca si consumatorul de servicii financiare trebuie sa reintre in normalitate. Numele nostru, Idea Bank, ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp sa oferim clientilor produse simple, usor de inteles, intr-un mod transparent, deschis si prompt care sa le ofere acestora economie de timp si bani”, a declarat Stephen Orlesky, CEO Idea Bank Romania.

Idea Bank este construita pe bazele Romanian International Bank (RIB), preluata de Getin Holding la finele anului 2013.

Getin Holdingeste unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare din Polonia, listat la Bursa din Varsoviaalaturi de cele mai mari 40 de companii listate (indice bursier MWIG40). Getin Holding urmareste o strategie de crestere a valorii companiilor sale prin guvernanta corporativaa si management sustenabil. Cu operatiuni diversificate pe piata financiara – banking, intermediere financiara, asigurari si leasing, Getin Holding controleaza 6 banci si 3 companii de leasing din Europa Centrala si de Est.