Lifestyle Stiri

Prima gală THE FUTURE OF LUXURY, manifest pentru inovație și sustenabilitate

27 apr. 2023 9 min

Prima gală THE FUTURE OF LUXURY, manifest pentru inovație și sustenabilitate

Reading Time: 9 minute

Miercuri seara, la Biavati Events din București, a avut loc prima gală THE FUTURE OF LUXURY, o gală manifest pentru inovație și sustenabilitate, care a sărbatorit oamenii și brandurile ce schimbă industriile în care lucrează.

Cornel Ilie Haute Culture

„Una dintre valorile HAUTE CULTURE o reprezintă FORȚA UNEI COMUNITĂȚI care împărtășește valori și principii comune.

Haute Culture by Biz reprezintă atât o revistă, cât și un manifest pentru principii și valori adesea uitate în zilele noastre, dar pe care THE PEOPLE OF HAUTE CULTURE le înțeleg”, a subliniat Cornel Ilie, în deschiderea evenimentului.

Marta Usurelu si Diana Cosmin alaturi de Cornel Ilie edited

Marta Ușurelu și Diana Cosmin, creatoarele și curatoarele Haute Culture by Biz, au prezentat manifestul Haute Culture, care ghidează toate acțiunile echipei și construiește comunitatea oamenilor valoroși, care cred în lux autentic și valori reale. Discursul lor scurt a fost urmat de acordarea trofeelor din prima gală THE FUTURE OF LUXURY.

Stil Diamonds la Gala Haute Culture

Câștigătorii THE FUTURE OF LUXURY

THE FUTURE OF BEAUTY: CHANEL

Primul premiu al serii a mers către un brand legendă. A creat o întreagă cultură a bunului gust și a rafinamentului, iar acum scrie istorie și pe zona de sustenabilitate și inovație, creând atât o gamă de beauty total sustenabilă cât și prima sticlă de parfum cu material reciclat și puritate de cristal.

Trofeul THE FUTURE OF BEAUTY a intrat în posesia legendarei case CHANEL, fiind ridicat de Raluca Ștefănescu, PR Executive Chanel Romania.

THE FUTURE OF AUTOMOTIVE: Porsche

Oricine susține că o mașina electrică nu poate fi suficient de „nervoasă” fiindcă nu-i auzi motorul, nu a condus niciodată un Porsche Taycan, cu 562 de cai putere și tracțiune integrală. Pentru modul în care a creat un lifestyle în jurul unui brand, unind valorile luxului autentic cu sustenabilitatea, premiul THE FUTURE OF AUTOMOTIVE a fost oferit brandului Porsche.

Trofeul a fost primit de Loredana Matei, Marketing, PR & CRM Manager Porsche Importator.

THE FUTURE OF DESIGN: Amalia Săftoiu

Un obiect conceput și produs în mod etic va găsi acel client cu principii etice, care să-l aprecieze. Din 2017, AMI AMALIA este un brand internațional de succes pe zona de sustainable luxury. Premiul THE FUTURE OF DESIGN i-a fost oferit Amaliei Săftoiu pentru brandul de tricotaje de lux create sustenabil AMI AMALIA.

Trofeul a fost ridicat de Ada Teslaru.

THE FUTURE OF ART: UNICREDIT ROMÂNIA

Mecenatul este o noțiune care s-a reinventat în vremurile noastre, dar care este mai necesară ca oricând. Mecenatul îl fac oamenii și brandurile care au viziunea necesară pentru a uni cifrele și creativitatea, oferind artiștilor spațiul necesar pentru a-și valorifica imaginația. Pentru zecile de proiecte susținute în domeniul creativității „made in Romania”, trofeul THE FUTURE OF ART s-a îndreptat către UNICREDIT ROMÂNIA.

Trofeul THE FUTURE OF ART a fost primit de Aurelian Mihăilescu, Head of Markets and Treasury UNICREDIT ROMÂNIA.

THE FUTURE OF COMMUNITIES: ANCHOR GROUP

Viitorul îl reprezintă comunitățile unite în jurul unui miez comun, format din valori, interese și pasiuni. În ziua de azi, forța unei companii este dovedită și de capacitatea de a schimba radical lucrurile în imediata ei apropiere. De a schimba țesătura urbană, cristalizând o comunitate fidelă în jurul unui nucleu geografic. În acest context, trofeul THE FUTURE OF COMMUNITIES a mers către ANCHOR GROUP, pentru crearea de comunități în jurul unor proiecte sustenabile.

Trofeul a fost ridicat de Affan Yıldırım – General Manager and Board Member at Anchor Grup SA

THE FUTURE OF FASHION: Brunello Cuccinelli

Titlul a fost adjudecat de un brand care nu mai are nevoie de nicio introducere, pentru că și-a creat o categorie în sine pe piața internațională a modei. Cu mult înainte ca tendințele să indice către QUIET LUXURY, SLOW fashion sau sustenabilitate, a existat un om care a ales să creeze și să producă după aceste principii. Numele lui este Brunello Cuccinelli, iar în urmă cu 11 ani o antreprenoare din România a fost „disruptorul” care a avut viziunea de a-l aduce pe piața din România.

Carmen Șeitan, owner BRUNELLO CUCCINELLI ROMÂNIA, a urcat pe scenă pentru a primi premiul THE FUTURE OF FASHION.

THE FUTURE OF ROMANIAN CUISINE: SINGURENI MANOR Equestrian Retreat

În gastronomia de azi, luxul poate fi rezumat în două cuvinte: INGREDIENTE LOCALE. Toate marile restaurante ale lumii se mândresc cu faptul că totul provine din surse curate, care pun în valoare gastronomia regiunilor, urmând cu creativitate sezonalitatea culturilor.

Credem în viitorul gastronomiei românești de tip nou și în principiile „farm to table” care pot schimba felul în care ne raportăm la preparatele din farfurie. În prima gală THE FUTURE OF LUXURY trofeul THE FUTURE OF ROMANIAN CUISINE a fost oferit restaurantului din cadrul SINGURENI MANOR Equestrian Retreat.

Trofeul a fost ridicat de Cristina Roșu, Owner Singureni Manor, și de celebrul Chef Alexandru Dumitru.

THE FUTURE OF SUSTAINABILITY: ENVIRON

Oamenii care vor să schimbe lumea sunt considerați de cele mai multe ori niște idealiști rupți de realitate. Periodic, câte un cinic îi avertizează că lumea pur și simplu nu vrea să se schimbe. Și că ar fi mai bine să renunțe.

Cei care nu ascultă vocea lumii și merg mai departe pe drumul lor sunt disruptorii. În România, un astfel de disruptor este o asociație care ne ajută să regândim modul în care ne raportăm la deșeurile de echipamente electrice și electronice. Pentru promovarea sustenabilității și activitatea de informare și educare, Haute Culture a oferit trofeul THE FUTURE OF SUSTAINABILITY organizației ENVIRON.

Trofeul a fost ridicat de Roxana Puia, Marketing Director Environ.

THE FUTURE OF TECHNOLOGY: SAMSUNG

Ne mai putem imagina prezentul fără tehnologie? Dar viitorul? Tehnologia este omniprezentă în fiecare secundă a vieților noastre, iar dacă știm s-o folosim în scopuri creative, ea poate fi o forță a binelui pe care niciuna dintre generațiile anterioare nu a avut-o la îndemână. Pentru că Haute Culture crede într-un viitor high-tech, premiul THE FUTURE OF TECHNOLOGY a fost oferit brandului SAMSUNG.

Trofeul a fost ridicat de Alexandra Teodorescu, Business Growth Director MSL THE PRACTICE.

REINVENTING THE FUTURE: Coca Cola România

Schimbările climatice, epuizarea resurselor naturale și poluarea în creștere sunt doar câteva dintre problemele cu care se confruntă lumea de azi. Oricine poate enumera problemele, dar disruptorii și inovatorii sunt cei care găsesc soluțiile. Astfel, Haute Culture a decis să ofere un premiuunei companii care nu mai crede în tranziții lente și care și-a impus schimbarea decisivă a modului de a face lucrurile, printr-o transformare ecologică a modelului de business. Premiul REINVENTING THE FUTURE a ajuns astfel la Coca Cola România.

Trofeul a fost primit de Adina Tudor, External Communication Manager Coca-Cola HBC Romania

Haute Culture by Biz celebrated the innovators & disruptors

Strategic Partener: STIL Diamonds
Proud Partners: UniCredit, Tudor. Personal Tailor, Sesderma & ENVIRON
Cu sprijinul: Pernod Ricard, Tucano Coffee, Avincis, Angeline Cake Boutique, Casa de Flori, Backstage Production Group

Array

Articole pe aceeași temă: