Telefonul, doar smart

Telefonul, doar smart

Telefonul este pentru tineri exclusiv smartphone si un obiect, indispensabil, folosit cu mai multe functii, arata un studiu calitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta in decembrie 2014. Foto: Dreamstime Prin toate functiile si aplicatiile pe care le ofera, smartphone-ul semnifica pentru tineri: conexiune, social media, relaxare, amintiri, informare, organizare, aplicatii, dar si “business time”. Integrand atat canelele media (TV,

Hypermarketul ideal

Hypermarketul ideal

Daca v-ati intrebat veodata cum ar trebui sa arate hypermarketul ideal, iata cateva idei, colectate de la clientii unor astfel de spatii de retail. Exact Cercetare si Consultanta a realizat un studiu calitativ prin intermediul a patru sesiuni de workshop Lego Serious Play pentru a determina care sunt preferintele consumatorilor cu privire la felul in care trebuie sa arate hypermarketul

Harta localurilor din Centrul Vechi

Harta localurilor din Centrul Vechi

Authentics, Convenient Fun, Foreign Culture& Cuisine, High Life in Vintage Style, Luxury, Nonconformist si Fast Food sunt cele mai dominante tipologii de localuri in Centrul Vechi al Bucurestiului. Tipologiile au fost identificate de compania de cercetare de piata, Exact Cercetare si Consultanta, parte a BBDO Group, in baza analizei unor factori precum: specificul locatiilor, atmosfera (muzica, personal), designul (mobilier, surse

Ambasadoarele dulciurilor

Ambasadoarele dulciurilor

Dintre cei care comenteaza in mediul online cu privire la brandurile de dulciuri, majoritatea sunt femei. Marcile Kinder si Raffaello inregistreaza conversatii apartinand in procent de 100% femeilor in intervalul 14-22 iulie 2014. Heidi si Milka starnesc interesul femeilor in procent de 97% si, respectiv, 95%, in timp ce Snickers este brandul care atrage si atentia barbatilor, 30% dintre comentariile

Vinerea neagra, la raport!

Vinerea neagra, la raport!

<p> Fenomentul Black Friday a prins mai bine anul acesta printre amatorii de reduceri, insa, in continuare, romanii se declara nemultumiti de procentul reducerilor.</p> <p>  </p> <p> Daca in 2012, doar 31% dintre romani au cumparat cu ocazia Black Friday, in 2013, procentul a depasit 50%, potrivit unui studiu realizat de agentia full-service <a href=”http://www.exactcc.ro”>Exact Cercetare si Consultanta</a>. </p> <p>  </p>

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

<p> In iunie a avut loc cea de a treia editie ESOMAR Meetup Romania, in parteneriat cu Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Stiinte Economice. In cadrul evenimentului, speakerii romani si internationali au raspuns la intrebarea “Cercetarea de piata – spender sau saver?”.</p> <p>  </p> <p> Iata care au fost principalele concluzii pe marginea temei dezbatute:</p> <p>  </p> <p>

Cine merge in Centrul Vechi si de ce prefera acest loc?

Cine merge in Centrul Vechi si de ce prefera acest loc?

<p> Agentia full-service Exact Cercetare si Consultanta si-a propus sa inteleaga motivele principale pentru care bucurestenii aleg sa-si petreaca timpul liber in Centrul Vechi.</p> <p>  </p> <p> Centrul  Vechi este un loc cu un aer cosmopolit care iti creaza sentimentul ca traiesti intr-un spatiu european, o zona populara, in voga, unde merge toata lumea din dorinta de a fi si