Pariu pe viitor

Pariu pe viitor

Cum aniversează 20 de ani un brand care dintotdeauna s-a poziționat spre viitor? Privind, clar, tot spre viitor, mai ales acum, când inteligența artificială și realitatea virtuală oferă noi perspective. Pe lângă un punct de diferențiere, brandurile sunt astăzi așteptate să aibă un punct de vedere, este de părere Laura Barbu, Brand & Marke­ting Communication Director la Vodafone România, cu

Tezaurele Umane Vii, promovate de Vodafone

Tezaurele Umane Vii, promovate de Vodafone

Vodafone lansează Campania „România Nedescoperită”, care promovează tradițiile românești. Personajele din centrul campaniei sunt românii recunoscuți de  Ministerul Culturii, prin Comisia Națională pentru Salvgardarea Patrimoniului Cultural Imaterial, drept Tezaure Umane Vii. În fiecare marți, de la ora 19.00, pagina de Facebook „România Nedescoperită” va găzdui câte o transmisiune live ce va avea ca invitat un Tezaur Uman Viu. Acesta va

Revolutia Supernet

Revolutia Supernet

Mai bine, mai repede, mai sigur, mai stabil. Nu este un slogan olimpic, ci promisiunea inovatiei Supernet 4G propuse de Vodafone Romania pentru internetul mobil. O promisiune tinuta cu brio de un an de zile. Pentru Laura Barbu, Director, Brand and Marketing Communication, Consumer Business Unit, Vodafone Romania, misiunea companiei este clara: sa democratizeze internetul, sa ofere fiecarei persoane sansa

Anuarul Directorilor de Marketing se lanseaza la Best Marketing!

Anuarul Directorilor de Marketing se lanseaza la Best Marketing!

Anuarul Directorilor de Marketing este un proiect unic in Romania, dezvoltat de Revista Biz. Aflat la cea de-a doua editie, anuarul care ii reuneste pe cei mai importanti directori de marketing din Romania va fi lansat in cadrul conferintei Best Marketing, din data de 26 Mai. Cei interesati pot descoperi o colectie de profile ale specialistilor din domeniu, selectati pe