IAA Romania anunta Ziua Publicitatii si Premiile de Excelenta IAA

IAA Romania anunta Ziua Publicitatii si Premiile de Excelenta IAA

IAA Romania anunta cea de a II-a editie a Zilei Publicitatii, eveniment realizat cu sprijinul PRO TV. Aceasta manifestare isi propune sa aduca in atentia tuturor actorilor din piata, de la profesionistii din industria de marketing si comunicare pana la autoritatile din institutiile publice, teme de actualitate care vorbesc despre importanta publicitatii in societate. In prima parte a evenimentului, care

Biz Marketing Xchange

Biz Marketing Xchange

Zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania au fost provocati sa participe la un experiment inedit: Biz Marketing Xchange. Fiecare dintre ei a devenit “director de marketing pentru o zi” intr-o companie dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza. Intreg experimentul, unic pe piata romaneasca, a fost documentat pas cu pas. Iata ce a a rezultat.

Echipa Biz Xchange Marketing 2015

Echipa Biz Xchange Marketing 2015

Echipa de directori de marketing care a acceptat provocarea BMX 2015 este formata din 10 profesionisti de renume in industria romaneasca de marketing si comunicare. Oameni puternici, cu agende aglomerate si bugete impresionante pe mana, care au acceptat sa-si modifice programul si sa includa in activitatea de zi cu zi si o schimbare de companie.   Georgia Baltag, Marketing Manager,

Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries

Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries

Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries Varsta: 38 de ani Experienta in marketing: 15 ani Mihai Barsan este Vicepresedinte Marketing din 2012. Inainte de a se alatura companiei Ursus Breweries in 2005, a mai lucrat pentru P&G Balkans, Ursus Breweries, SABMiller Europe, SABMiller Slovacia. In prezent, este responsabil de coordonarea strategiei de marketing a marcilor de bere Ursus, Timisoreana, Ciucas,

Despre publicitate, numai de bine

Despre publicitate, numai de bine

Anul acesta Deloitte UK, in parteneriat cu o asociatie de profil, a realizat un studiu intitulat “Advertising Pays”. Aflat la a sasea editie, studiul arata, printre altele, ca o lira cheltuita pe publicitate de catre un IMM din Marea Britanie este de opt ori mai eficienta decat aceeasi suma investita de o companie mare. Pe piata romaneasca nu exista deocamdata