Ziua Publicității are loc pe 17 aprilie

Ziua Publicității are loc pe 17 aprilie

IAA România organizează pe 17 aprilie a 4-a ediție a conferinței Ziua Publicității. Evenimentul va avea loc la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna, etaj 21, începând cu ora 14.00. Conferința este urmată de Gala Premiilor de Excelenta, unde IAA România va aduce recunoastere publică acelor personalități care prin faptele lor au contribuit în mod decisiv la promovarea industriei de marketing și

Ziua Publicității, pe 17 aprilie

Ziua Publicității, pe 17 aprilie

Pe 17 aprilie anul acesta are loc Ziua Publicității, eveniment organizat de IAA România. Cele trei paneluri de discuții vor fi moderate de Cabral Ibacka.                 Conferința va reuni atât specialiști din publicitate, cât și industrii adiancente, printre care: Bogdan Nițu – fondator WEBSTYLER,  Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive,  Adrian Batista

Nominalizari pentru Premiile de Excelenta IAA pana duminica

Nominalizari pentru Premiile de Excelenta IAA pana duminica

IAA Romania a prelungit perioada de nominalizari pentru Premiile de Excelenta IAA pana duminica, 8 noiembrie, ora 23.00. Premiile de Excelenta IAA sunt o initiativa prin care se aduce recunoastere publica acelor personalitati care, prin eforturile lor sustinute, au contribuit in mod substantial la promovarea industriei de marketing si comunicare din Romania. Nominalizarile pot fi facute de care oricine, accesand

IAA Romania anunta Ziua Publicitatii si Premiile de Excelenta IAA

IAA Romania anunta Ziua Publicitatii si Premiile de Excelenta IAA

IAA Romania anunta cea de a II-a editie a Zilei Publicitatii, eveniment realizat cu sprijinul PRO TV. Aceasta manifestare isi propune sa aduca in atentia tuturor actorilor din piata, de la profesionistii din industria de marketing si comunicare pana la autoritatile din institutiile publice, teme de actualitate care vorbesc despre importanta publicitatii in societate. In prima parte a evenimentului, care

Despre publicitate, numai de bine

Despre publicitate, numai de bine

Anul acesta Deloitte UK, in parteneriat cu o asociatie de profil, a realizat un studiu intitulat “Advertising Pays”. Aflat la a sasea editie, studiul arata, printre altele, ca o lira cheltuita pe publicitate de catre un IMM din Marea Britanie este de opt ori mai eficienta decat aceeasi suma investita de o companie mare. Pe piata romaneasca nu exista deocamdata