Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing, Avon Cosmetics Romania si Moldova

Raluca Kisescu, director de marketing Romania si Moldova, Avon CosmeticsRaluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing, Avon Cosmetics Romania si Moldova

Varsta: 38 de ani

Experienta in marketing: 16 ani

Raluca Kisescu face parte din echipa Avon Romania din 1999, iar actuala pozitie o ocupa din 2005. Printre brandurile administrate pe parcursul carierei se numara: Avon – corporate brand, social brand, commercial (toate brandurile Avon – Avon Color, Avon Luxe, Anew, Nutra Effects, Avon Fragrances, Senses, Advance Techniques, Avon Fashion & Home). In cei 10 ani de cand coordoneaza tot ce ce inseamna activare de brand pentru Avon, si-a pus amprenta pe unele  dintre cele mai indraznete proiecte din Romania, multe in zona de advertising neconventional.

A coordonat campanii precum: “1 din 8 femei”, premiata la Cannes Lions in 2007 (primul premiu obtinut de o agentie romaneasca la Cannes); “Avon iti da like’’ in 2012-2013 (campanie integrata 360, cu 8 spoturi TV produse local, activare a conceputului in digital, OOH, media creativa si field); Avon Online/Tu definesti frumusetea – lansarea noii game de machiaj cu vedeta locala Antonia si a unei platforme de e-commerce pentru reprezentanții Avon; “Share It to Stop It” – campanie aniversara 5 ani de lupta impotriva violentei domestice cand pentru prima data au fost folositi in campanie vedete barbati; “E 13, ce noroc! – o aniversare altfel, fara cifre rotunde, fara conferinte de presa; “Avon 125 de femei pentru schimbare” – activare localA a aniversrii de 125 de ani a companiei – pentru prima data 125 de femei obisnuite au fost premiate in cadrul unui eveniment la Muzeul de Istorie pentru implicare In comunitate. A fost de asemenea implicata in deschiderea pietelor Avon din Moldova, Serbia si Bosnia, precum si in lansarea retelei interne de socializare Avon Connects.

Raluca este absolventa de A.S.E. –  R.E.I. (Facultatea de Relatii Economice Internationale, cu licenta in Tranzactii si Burse internationale. A urmat studii de specialitate in cadrul Avon Global, precum si cursuri de Neuromarketing – Christophe Morin, Marketing exponential – Paul Garrison si Marketing 2.0 – Philip Kotler.