Companii Stiri

The Body Shop, o noua strategie de CSR

10 feb. 2016 < 1 min

The Body Shop, o noua strategie de CSR

Reading Time: < 1 minut

La aniversarea de 40 de ani de la lansare, The Body Shop prezinta o nouă strategie globala de CSR. Noul angajament, intitulat Enrich Not Exploit, reprezinta un program de activitate globala, cu 14 obiective masurabile ce ating toate ariile business-ului, programate a fi atinse pana in 2020.

Cele 14 obiective:

Dublarea de la 19 la 40 ingredientele din programul Community Trade si contribuirea la imbunatatirea vietii comunitatilor care le produc. 

Ajutor pentru 40.000 oameni vulnerabili economic sa acceada locuri de munca in intreaga lume.

Mobilizarea a 8 milioane de oameni in misiunea Enrich Not Exploit, lansand cea mai mare campanie a companiei.

Investirea a 250.000 ore cu priceperea si know-how-ul companiei pentru a imbogati biodiversitatea comunitatilor locale.

Asigurarea ca 100% din ingredientele naturale sunt obtinute sustenabil si pot fi urmarite, protejand 10.000 hectare de padure si alte habitate.

Reducerea an dupa an amprenta asupra mediului inconjurator a tuturor categoriilor noastre de produse.

Publicarea utilizarii ingredientelor de origine naturală, ingrediente din chimia verde, precum si biodegrabilitatea si amprenta de apa a produselorcompaniei.  

Dezvoltarea unei metode inovatoare de obtinere de ingrediente cosmetice naturale din zone cu rezerve semnificative de biodiversitate si care contribuie la imbogatirea acestor zone.

Construirea de poduri-bio, protejand si regenerand 75 millioane de metri patrati de habitat, ajutand comunitatile sa traiasca mai sustenabil

Reducerea amprentei asupra mediului inconjurator a magazinelor companiei de cate ori le este reamenajat sau schimbat conceptul.

Dezvoltarea si oferirea de trei noi inovatii sustenabile de ambalaje.

Asigurarea ca 70% din totalul ambalajelor produselor u contin combustibili fosili.

Energie regenerabila sau verde fara emisii de carbon in 100% din magazinele companiei.

Reducerea cu 10% a energiei folosite in toate magazinele.

Fondat in 1976 in Brighton, Anglia, de Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de frumusete, care are peste 3000 de magazine in peste 60 de tari. The Body Shop este cel mai mare brand de retail al L’Oreal.

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: