Estetica unui business de succes

Estetica unui business de succes

Diana Baicu, antreprenoarea care a fondat Top Line, povestește despre începuturile și evoluția afacerii în contextul transformărilor prin care a trecut industria frumuseții pe parcursul anilor, dar și despre planurile de extindere a businessului. Lansat în 1996, businessul Top Line, specializat în distribuția de aparatură, mobilier și produse cosmetice profesionale către saloanele de înfrumusețare și spa-uri, dotat și cu o

Farmec deschide un nou magazin Gerovital în Cluj

Farmec deschide un nou magazin Gerovital în Cluj

Producătorul român de cosmetice Farmec deschide un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat în acest an.  Farmec continuă să extindă strategic rețeaua națională de magazine Gerovital, aceasta ajungând la un număr total de 15 unități la nivel de țară. Noul magazin Gerovital din Cluj-Napoca este amplasat în incinta centrului comercial Iulius Mall, arată compania, într-un comunicat

Farmec vrea creșterea cotei de piață pe segmentul de îngrijire a unghiilor

Farmec vrea creșterea cotei de piață pe segmentul de îngrijire a unghiilor

Producătorul român de cosmetice Farmec lansează gamele pentru îngrijirea unghiilor Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent în noi forme de prezentare, îmbunătățite din punct de vedere design și ambalaj și anunță că urmărește creșterea cotei de piață pe acest segment. În urma procesului de modernizare, au fost păstrate formulele produselor, care au câștigat de-a lungul timpului încrederea și aprecierea românilor, arată

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul clujean este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun. În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de

Farmec crește la export

Farmec crește la export

Farmec a anunțat creșterea vânzărilor pe piața externă de circa 36%, valoare înregistrată între 2014 – 2017. Creșterea se datorează strategiei de extindere internațională, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, cât și extinderea portofoliului cu game inovatoare și revoluționare. ”Majorarea vânzărilor cu 36% în ultimii 3

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Producătorul român de cosmetice Farmec continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică a ţării. În mai puţin de jumătate de an, Farmec a inaugurat magazine la  Iaşi, Piatra Neamţ, Suceava şi, acum, la Galaţi, arată compania, într-un comunicat de presă. “Inaugurăm cel de-al patrulea magazin în zona Moldovei, în numai cinci

Anul expansiunii

Anul expansiunii

Farmec pregătește relansarea a două dintre brandurile foarte apreciate de români, încă o gamă premium și noi deschideri de magazine. Totul până la finalul anului, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec. Farmec a avut o primă jumătate de an aglomerată, cu inaugurări de magazine și extinderi de game. Ce mai aveți pregătit pentru a doua jumătate a anului? Pentru

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016. “Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a avut, ȋn primele șase luni din 2017, o cifră de afaceri cu circa 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Gamele care au ȋnregistrat cele mai mari creșteri ȋn primul semestru au fost cele de protecție solară, LiftUp și gama pentru ȋngrijirea părului, anunță compania, într-un comunicat de presă. „Principalii

Gilles Antoine, L’Oréal România: estimăm o creștere de două cifre

Gilles Antoine, L’Oréal România: estimăm o creștere de două cifre

Cu o prezență de 20 de ani pe piața românească, compania franceză L’Oréal a ajuns la o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, iar pentru anul în curs, Gilles Antoine, Country General Manager, L’Oréal România, estimează o creștere de două cifre. ”Toate diviziile sunt pe creștere. Există un potențial mare de  creştere pe segmentul produselor premium, de