Marketing Stiri

Romanians adopt Remainians by GMP si Webstyler

30 iun. 2016 2 min

Romanians adopt Remainians by GMP si Webstyler

Reading Time: 2 minute

GMP Advertising si Webstyler au lansat o noua campanie pentru ziarul Gandul “Romanians adopt Remainians”.

Romanians Adopt Remainians” este o platforma care conecteaza romani si englezi ce nu s-au cunoscut pana acum si ofera un act de identitate romanesc virtual Remanian-silor, adica acelor britanici sustinatori ai proiectului european.

Scopul principal al campaniei este sustinerea simbolica a Europei asa cum o stim astazi. Crearea unei legaturi puternice intre romani si britanici care vor interactiona in social media va influenta cu siguranta agenda anumitor politicieni care promoveaza xenofobia, intolerenta si discriminarea fata de emigranti.

“Why Don’t You Come Over?, campania lansata impreuna cu Gandul in 2013, s-ar fi potrivit foarte bine si acum. Site-ul whydontyoucomeover.gandul.info este inca activ. Am decis insa sa propunem de data aceasta o campanie mai jucausa care sa se poata viraliza foarte rapid si sa permita cat mai multe prietenii noi intre romani si englezi, randomly pe Facebook. Sunt ferm convins ca votul referendumului ar fi fost altul daca mult mai multi britanci ar fi cunoscut efectiv mai multi romani si nu doar ar fi citit despre ei in Daily Mail si alte tabloide cu agenda anti-imigratie”, a spus Mihai Gongu, Executive Creative Director GMP Advertising si coordonator al campaniei.

“Intial ne-am gandit ca poate britanicii nu vor intra in joc, ca vor avea o bariera in a se lasa adoptati de noi, romanii. Rezultatele la 48 de ore ne arata insa ca au inteles simbolul, sensul ideii. Credem ca oamenii pot schimba istoria, de aceea am creat premisele unui dialog real intre oameni, pentru ca numai asa putem ajunge sa nu mai fim manipulati de media si politicieni. Acest dialog poate avea loc in social media, liber, necenzurat, asa cum simte fiecare. Pentru mine este o bucurie sa vad ca o campanie care aduce in fata un concept pozitiv, acela de impreuna, unire, acceptare, a ajuns virala in presa internationala, la concurenta cu stiri negative cu impact major in Europa”, a spus Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.

Miercuri, 29 iunie, la ora 12, site-ul inregistra peste 12.000 de cereri de cetatenie, peste 3.000 de buletine cerute de cetateni britanici si peste 3.000 de voluntari romani care sa adopte, in timp ce publicatii internationale, precum Campaign Magazine, The Guardian, Huffington Post, NZHerald.co.nz, Newseek, SWR3 au preluat stirea. Inclusiv Ambasadorul Marii Britanii a reactionat pozitiv la vestea lansarii acestei campaii.

 “(…) campania este despre generarea conexiunilor pe Facebook intre romani si britanici si orice genereaza prietenie intre oamenii din tarile noastre cu siguranta este binevenit”, a declarat Paul Brummer, Ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti. 

Echipa care a dat viata acestui proiect este formata din:  Mihai Gongu – Executive Creative Director, GMP; Bogdan Nitu  – GM & Head of Digital Strategy, Webstyler; Andrei Balan – Head of Communication Strategy, Webstyler; Carmen Marinescu – Project Director, Webstyler; Sasha Tanase – Art Director, Webstyler; Dan Neciu – Web Developer, Webstyler; Cosmin Panait – Web Programmer, Webstyler; Razvan Stanga – Web Programmer, Webstyler; Andreea Lazar – QA Tester, Webstyler; Stefan Georgescu – Strategic Planner, Webstyler; Ionut Raicu – Graphic Designer, Webstyler; Andreea Cristea – Copywriter, Webstyler; Elena Ciric – Social Media Manager.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: