Kai-Uwe Trillenberg va fi noul CEO Mercedes-Benz România
Reading Time: 2 minuteKai-Uwe Trillenberg, în prezent Vicepreședinte Marketing & Vânzări pentru Mercedes-Benz Thailanda, va prelua oficial rolul de CEO al Mercedes-Benz România, începând cu 1 decembrie 2025, înlocuind-o pe Natalie Thompson.
Kai-Uwe va fi prezent în România începând cu noiembrie 2025 pentru a asigura o tranziție lină împreună cu Natalie, care a decis să facă următorul pas în cariera sa profesională în afara companiei.
„Natalie a fost un atu valoros pentru Mercedes-Benz România și îi suntem foarte recunoscători pentru leadership-ul și dedicarea ei. Viziunea sa și angajamentul pentru excelență au contribuit semnificativ la dezvoltarea business-ului pe piața românească. Îi urăm succes în viitoarele sale demersuri și îi mulțumim pentru impactul durabil pe care îl lasă în urmă. Kai-Uwe vine în această nouă funcție cu o bogată experiență internațională și un istoric profesional consistent. Cu expertiza sa vastă și talentul demonstrat în a atinge rezultate superioare prin strategii inovatoare, este ideal poziționat pentru a prelua conducerea Mercedes-Benz România. Am încredere deplină că leadership-ul său va consolida poziția brandului pe piața românească.”
Alexander Henzler, Head of Mercedes-Benz Central and Eastern Europe – Passenger Cars
Kai-Uwe Trillenberg și-a început cariera profesională la smart GmbH în 2003, acumulând experiență pe mai multe piețe europene, precum Elveția, Olanda și Austria. Apoi a făcut tranziția la Mercedes-Benz, unde a avut responsabilități în Market Management pentru Marea Britanie și Irlanda. În 2007, a avansat în funcția de Director de Marketing & Vânzări la smart-BRABUS GmbH, unde a dezvoltat și lansat programul de individualizare de mare succes smart-BRABUS tailor-made.
În 2014, Kai-Uwe s-a mutat în China, în Product Management pentru Compact Cars, supervizând introducerea cu succes a liniei de autoturisme compacte fabricate local. Din 2015, ca membru al echipei de Network Development, a jucat un rol crucial în inițiative strategice cheie și a cultivat legături puternice cu dealerii și investitorii din China, consolidându-și know-how-ul în vânzările retail.
În cel mai recent rol al său, ca Vicepreședinte de Marketing și Vânzări în Thailanda, Kai-Uwe a condus inițiativa „Retail of the Future”, care a creat un proces de vânzări mai eficient, cu atenție sporită pe nevoile clienților. Conducerea sa în Thailanda a fost marcată de o abordare data-driven, cu accent pe integrarea de noi perspective pentru a îmbunătăți constant performanța.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz