Marketing Stiri

AD.events: târg și competiție de publicitate

8 aug. 2016 2 min

AD.events: târg și competiție de publicitate

Reading Time: 2 minute

4.EVENTS, divizia de evenimente a Clero Vision, companie care se ocupă de proiectul FLEXI.LIVE, dedicat producției video live pentru evenimente din România, Elveția, Olanda, Franța, Austria, Cehia și Ungaria, organizează Târgul de Publicitate al României.

Târgul va avea loc la București, pe 29 noiembrie 2016, și face parte dintr-o serie de evenimente de advertising, AD.events, care pe parcursul a două luni vor include competiții de publicitate, interviuri și dezbateri live, un masterclass și o gală de premiere a performanței în industrie.

Una dintre competițiile, parte din AD.Events, este AD.games.

AD.games_01AD.games este o competiție de campanii de promovare a României și se adresează agențiilor și pasionaților de publicitate. Competiția se desfășoară în patru etape săptămânale, pe parcursul cărora echipe de tineri creativi susținute de câte o agenție de publicitate și jurizate de un juriu internațional, vor concepe campanii complete.

Cele patru etape săptămânale ale competiției vor fi transmise live astfel încât atât juriul internațional, cât și susținătorii fiecărei echipe să poată participa activ.

În jurul temei principale vor exista și alte competiții sau parteneriate. Competiția de fotografie despre România va sprijini creativitatea echipelor care concep campanii prin oportunitatea de a utiliza aceste fotografii în conceptul campaniei lor. Desemnarea echipei câștigătoare va depinde și de rezultatele campaniei în lumea reală iar partenerii pentru expunere media vor face parte dintr-un juriu special.

Înscrierile în competiție se încheie pe 15 septembrie.

Târgul de Publicitate al României 

Pe durata Targului de Publicitate, organizatorii vor crea condiții pentru interacțiunea dintre managerii companiilor care își gestionează singuri campaniile publicitare și expozanții care vor prezenta idei și soluții inovatoare, adaptate momentului atât în ceea ce privește noile tehnologii cât și tendințele în comunicare. Nu în ultimul rand, în cadrul târgului vizitatorii vor beneficia de oferte special concepute pentru acest eveniment.

Vizitatorii târgului avea ocazia să participe la un masterclass despre publicitate (AD.master), să se implice în dezbateri live cu public (AD.talks) și să își încheie ziua în mod festiv la gala de premiere (AD.awards).

Pe parcursul lunii august, vizitatorii târgului pot obține acces gratuit prin înscriere pe site-ul evenimentelor http://AD.events.

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: