Categories: BizMarketingExchange

Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image

Reading Time: < 1 minut

Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image

Varsta: 38 de ani

Experienta in marketing: 17 ani

Adrian Nicolaescu este director de marketing al Mega Image din 2014. Pozitiile detinute anterior au fost Marketing and Business Development Director pentru Caroli/Campofrio; Marketing Mager la RedBull Romania, Bulgaria, Albania; Product Manager/Brand Manager/ Category Group Manager in cadrul Unilever si Product Manager la Beiersdorf.   Pe parcursul carierei a coordonat mai multe campanii, printre care lansarea de gama si brand Campofrio Don Curcan, campania “Tine romanul in miscare” sau cele  pentru Flugtag 1 si 2; Knorr Bors Magic si Knorr Delikat. A absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Management in 1998 si un an mai tarziu a obtinut un Pre MBA Certificate la San Diego State University. A urmat de asemenea diverse traininguri in leadership, brand management, people management.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

9 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago