Varsta: 38 de ani
Experienta in marketing: 17 ani
Adrian Nicolaescu este director de marketing al Mega Image din 2014. Pozitiile detinute anterior au fost Marketing and Business Development Director pentru Caroli/Campofrio; Marketing Mager la RedBull Romania, Bulgaria, Albania; Product Manager/Brand Manager/ Category Group Manager in cadrul Unilever si Product Manager la Beiersdorf. Pe parcursul carierei a coordonat mai multe campanii, printre care lansarea de gama si brand Campofrio Don Curcan, campania “Tine romanul in miscare” sau cele pentru Flugtag 1 si 2; Knorr Bors Magic si Knorr Delikat. A absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Management in 1998 si un an mai tarziu a obtinut un Pre MBA Certificate la San Diego State University. A urmat de asemenea diverse traininguri in leadership, brand management, people management.
Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…
Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…
BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…