BizRemote by certSIGN Stiri

Alusystem, investiție de un milion de euro

9 iun. 2021 2 min

Alusystem, investiție de un milion de euro

Reading Time: 2 minute

Alusystem investește un milion de euro într-o tâmplărie din aluminiu și intră pe piața materialelor de construcții rezidențiale

După consolidarea poziției de lider în execuția de fațade și pereți cortină pe segmentul office, Alusystem, parte a grupului Bog’Art, inovează în zona tâmplăriei de aluminiu pentru piața rezidențială. Compania a lansat un nou tip de tâmplărie de aluminiu, pentru proiectele rezidențiale, prin care oferă calitatea premium, specifică clădirilor office, la prețuri accesibile, similare tâmplăriei PVC. Aproximativ un milion de euro au fost investiți până în prezent în noua linie de producție. 

Comparativ cu prețul tâmplăriei din aluminiu, care variază între 180 – 450 de euro/mp  noul produs Alusystem pentru piața rezidențială are un preț de 150-160 euro/mp, aproape de costul specific unui produs de tip PVC. Acest lucru permite dezvoltatorilor care vor să sa construiască cu tâmplărie de aluminiu să obțină avantaje calitative semnificative fără să aloce bugete mărite în zona de tâmplărie.

„În cei aproape 20 ani de existență pe piață ne-am diferențiat ca o companie preocupată de inovație și dezvoltare continuă, pentru a răspunde standardelor ridicate de construcție a clienților din piața de ‘office’. Ideea diversificării portofoliului cu soluții rezidențiale se află de mai mult timp pe lista noastră de obiective, iar pandemia a reprezentat o oportunitate de a o valorifica și a accelera planurile de punere în practică. Viziunea noastră este să oferim valoare adăugată construcțiilor rezidențiale, prin fațade cu o calitate și un aspect premium, fără ca aceasta să presupună costuri mai ridicate pentru dezvoltator și, în ultimă instanță, pentru consumatorul final. Estimăm că în primul an de la lansare vom avea vânzări în valoare de aproximativ un milion de euroa declarat Răzvan Popa, Director Executiv Alusystem.

Noul produs de tâmplărie rezidențială încorporează know how-ul și experiența tehnică acumulată în zeci de ani de execuție în zona office, cu tehnologiile inovatoare din ultimii ani, pentru a oferi dezvoltatorilor din zona rezidențială soluții de calitate premium la costuri accesibile. Produsul  a fost testat în laboratoare de încercări, asigurând protecția necesară în condiții de apă și vânt și beneficiază de certificare europeană.

Compania Alusystem deține o cotă de circa 85% din piața de fațade și pereți cortină din România, iar anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 24 milioane de euro, cu livrări de 100.000 mp de tâmplărie. Compania face parte din grupul Bog’Art, cel mai mare constructor din România.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: