Management

An record pentru Ascendis

Reading Time: 2 minute

2018 a fost cel mai bun an din istoria furnizorului de programe de training și consultanță Ascendis, compania înregistrând venituri de 8,6 milioane de euro, în creștere cu 18% față de 2017.

Grupul Ascendis, jucător pe piața de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri cumulată de 8,6 milioane de euro, în creștere cu 18% față de anul 2017.

”Cifra de afaceri a grupului a crescut cu 18% în 2018 față de 2017, la cel mai ridicat nivel din istoria firmei, iar businessul de training și team building a crescut cu 30% față de anul trecut, până la venituri de 6,9 milioane de euro. La nivel de grup, incluzând agenția de marketing digital Ideologiq, furnizorul de servicii de wellbeing Smart Experience și platforma de microlearning Code of Talent, am ajuns la venituri de 8,6 milioane de euro”, a declarat Andrei Goșu, Managing Partner în cadrul Ascendis.

În 2018, un număr de 22.625 de angajați din companiile din România au participat la conferințe sau la programe de team building organizate de Ascendis, în timp ce la programele de training ale companiei au participat anul trecut aproximativ 46.000 de persoane.

Companiile care au investit anul trecut în programe de instruire a angajaților au avut printre teme preferate programele de dezvoltare a abilităților de leadership, de creștere a productivității, de vânzări și de customer experience. Cei mai mulți clienți ai Ascendis au venit în 2018 din retail, industrie, pharma, energie, IT&C, financiar-bancar și servicii.

Structura veniturilor Ascendis pe categorii de programe arată că divizia de training are în continuare o pondere semnificativă în businessul Ascendis, cu un procent de 60%. De asemenea, zona de evenimente corporate (conferințe și programe de team building) are o pondere de 25% din cifra de afaceri a companiei, iar restul de 15% din venituri sunt generate de programele de coaching și consultanță.

În ceea ce privește proiectele noi ale Ascendis în 2018, cele mai importante au fost lansarea platformei de microlearning Code of Talent în cadrul convenției ATD (Association for Talent Development – cel mai mare eveniment global din domeniul dezvoltării profesionale) din San Diego, deschiderea birourilor Ascendis din Belgrad și din Kiev și atragerea unei finanțări europene în valoare de 1 milion de euro pentru Academia de Leadership Ascendis.

„Microlearningul are rezultate peste așteptări. Code of Talent a ajuns deja la break-even. Se susține singur. Avem clienți de pe 5 continente pe zona de microlearing, însă pentru a face acest business să ‚explodeze’ avem nevoie de o finanțare din partea unui partener strategic. Suntem în discuții cu posibili investitori, dar urmărim și fondurile europene pentru dezvoltarea acestui produs”, a explicat Andrei Goșu.

Grupul Ascendis este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building și evenimente corporate, consultanță, servicii de evaluare, coaching, studii de piață), Code of Talent (programe de microlearning în parteneriat cu compania Co-Factor), Smart Experience (servicii de wellbeing) și Ideologiq (marketing digital).

 

Team

Recent Posts

Un taxi aerian electric va face legătura între atracțiile din emiratul Ras Al Khaimah din 2027

Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…

21 de minute ago

Zece orașe din România vor fi iluminate pentru a marca Ziua Europei, pe 9 mai

Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…

39 de minute ago

Fundația Pentru Comunitate organizează prima expoziție cu lucrările artiștilor susținuți prin programul MOL de promovare a talentelor

MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…

2 ore ago

Primești 10.000 de euro pentru a călători peste tot în lume. Ce trebuie să faci pentru a avea cel mai râvnit job de vară

Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…

3 ore ago

Prețul chiriilor a crescut cu 15% față de anul trecut. Ce preț au chiriile în București și în țară

În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…

4 ore ago

Întâlnire cu Antreprenorii Viitorului, pe 14 mai, la București

Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…

4 ore ago