Marketing

Ana-Maria Diceanu lansează o nouă agenție de consultanță în PR

Reading Time: 2 minute

Ana-Maria Diceanu, specialist în comunicarea corporate și gestionarea situațiilor de criză, lansează Brain 4 Strategyagenție de consultanță în PR.

Brain 4 Strategy oferă servicii în cinci zone principale: managementul reputației, comunicare financiară, comunicare de criză, training media și simulări de criză, măsurare și evaluare.

Ana lucrează cu o echipă de consultanți cu o reputație solidă la nivel internațional și local:  Katie Paine, CEO Paine Publishing; expert internațional în evaluarea impactului pe care îl are PR-ul, Dennis Larsen, Managing Partner ReputationInc, expert în managementul reputației; Caius Rapanu, expert în comunicarea cu investitorii (investor relations și tranzacții de tip M&A) și Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

Ana Maria Diceanu, Brain 4 Strategy

”Brain 4 Strategy a apărut ca răspuns la solicitările pe care le-am primit constant în interacțiunea cu brand-urile: o strategie de PR care să nu fie uni-dimensională, o strategie holistică în special în situații critice și dificile. Combinând experiența mea cu cea a consultanților cu care am plăcerea să colaborez agenția are know how-ul relevant pentru construirea reputației brand-urilor. Specialiștii noștri pot juca un rol important în dezvoltarea strategiilor pe termen lung ale clienților noștri, completând strategia de business generală cu o componentă relevantă de PR,” spune Ana-Maria Diceanu, fondator și CEO Brain 4 Strategy.

Ana-Maria este primul om de comunicare din România cu certificare AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication) si membru Chartered Institute of Public Relations Londra. Este expert în comunicarea de criză și de-a lungul carierei sale a lucrat pentru companii din industrii precum asigurări și bănci, farma, FMCG și retail, oil&gas. Ana-Maria a contribuit în mod activ la dezvoltarea industriei de PR din România prin organizarea primei conferințe de PR Measurement din Romania și a primei conferințe de Crisis Impact Measurement. Este implicată în activități de voluntariat: susține traininguri de media literacy în rândul adolescenților pentru a-i ajuta să înțeleagă fenomenul fake news. A fost implicată într-un grup de lucru inițiat de radio Itsy Bitsy pentru combaterea fenomenului de bullying din România.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

19 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago