Stiri

Arctic a sărbătorit Ziua Națională a României cu un mesaj în Times Square, New York

Reading Time: 2 minute

Arctic, liderul pieței locale de electrocasnice, a aniversat Ziua Națională a României cu un mesaj pe unul dintre cele mai cunoscute panouri publicitare din lume, în Times Square, New York. Prin acest proiect, Arctic, un brand cu o istorie de peste 50 de ani, și-a propus să fie alături de români, oriunde ar fi ei.
Astfel, în centrul metropolei, pe ecranul Nasdaq, cu o înălțime de 37 de metri și o suprafață totală de aproximativ 1.000 de metri pătrați, a rulat în decursul zilei de 1 Decembrie un mesaj pentru românii de pretutindeni, completat de culorile steagului românesc.

Prezența Arctic în Times Square face parte din inițiativa 365 Days of Romania in Times Square, care are drept scop promovarea identității și culturii românești la nivel global. Prin participarea la acest proiect, brandul își propune să aducă în prim-plan relația specială pe care a construit-o cu românii și să devină un ambasador al valorilor autohtone.

„Suntem mândri să sărbătorim Ziua Națională a României alături de cei din țară, dar și de milioanele de români aflați peste hotare. Prin prezența în Times Square de 1 Decembrie, ne-am propus să le fim alături celor care sunt departe de casă, dar și să dăm Zilei Naționale a României importanța pe care o merită. Iubesc România și îmi doresc să facem tot mai cunoscut numele ei la nivel global. Cred din toată inima în potențialul economic și tehnologic al țării și în capacitatea sa de a deveni un hub regional. Nu în ultimul rând, sunt convins că producția de electrocasnice poate deveni nu doar un motor de creștere, ci și un brand de țară”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.


„Suntem atenți la nevoile românilor, astfel că brandul Arctic a evoluat odată cu ei și, astăzi, înseamnă modalități inovatoare de producție, dezvoltarea de produse sustenabile și încurajarea unui stil de viață care respectă Planeta. Le mulțumim pentru încredere și le suntem recunoscători pentru onoarea de a ne situa pe primul loc în preferințele lor. Prin prezența în Times Square, am vrut să onorăm această relație specială pe care o avem cu românii aducând tricolorul mai aproape de sufletul celor aflați dincolo de hotare”, a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.


„În calitate de cel mai puternic brand autohton, ne bucurăm să transmitem un mesaj din inimă de Ziua Națională a României. Știm că este greu să fii departe de casă și să ai România în suflet, motiv pentru care am vrut să le transmitem românilor din diaspora că le suntem aproape. Este o mare bucurie pentru noi ca, prin acest proiect, să susținem promovarea unei imagini pozitive despre țară și să celebrăm talentul românesc, oriunde s-ar afla el”, a menționat Daniela Costi, Senior Brand Manager Arctic.


În 2023, Arctic și-a menținut poziția de lider în clasamentul brandurilor autohtone, ocupând, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc în Top „Cele mai puternice branduri românești”, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ. Totodată, Arctic este cel mai vândut brand de electrocasnice mari din România, potrivit studiului Euromonitor Consumer Appliances ediția 2023.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Philips România și SOS Satele Copiilor și-au unit forțele în beneficiul copiilor din medii vulnerabile

Începând cu luna mai, Philips România și SOS Satele Copiilor și-au unit forțele în beneficiul copiilor din medii vulnerabile, prin…

5 ore ago

Peste 80.000 de vizitatori au participat la Romanian Design Week 2024

Ediția a 12-a a Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative, organizat de The Institute, prezentat de UniCredit Bank…

5 ore ago

Cum pot preda gratuit companiile deșeuri electrice spre reciclare

ECOTIC lansează, cu ocazia Zilei Mediului (5 iunie), o nouă campanie de colectare dedicată companiilor, instituțiilor, ONG-urilor sau oricărei persoane…

6 ore ago

Victor Teioșanu, Bergenbier SA: Caraiman nu este doar o bere, este o poveste, o invitație la pauză și la echilibru, într-o lume mereu în mișcare

Bergenbier a venit anul acesta cu o noutate pe piața berii: Caraiman, brand nou pe segmentul core. Ce oferă diferit…

8 ore ago

Schimbări în managementul Carrefour România

Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în Comitetul Executiv al companiei, menite să optimizeze operațiunile în toate sectoarele…

9 ore ago

IVECO lansează oficial în România eDaily, platforma complet electrică pentru autoutilitare mici

IVECO anunță lansarea pe piața din România a vehiculului complet electric IVECO eDaily. Acest model de ultimă generație din categoria…

10 ore ago