Atentie! Urmeaza statia “Orientare profesionala”

Plecand de la ideea ca tinerii au nevoie de indrumare profesionala si de un traseu care sa ii ghideze prin diverse domenii profesionale, la 2 ani de la lansare, Blitz TV, a organizat ‘TRASEUL DE ORIENTARE PROFESIONALA DE LA METROU’.

Metroul este principalul mijloc de transport, utilizat de 40% din totalul populatiei capitalei, calatori ce apartin segmentului ABC1, ‘light TV viewers’, cu varste intre 18 si 44 de ani (70,3%, conform studiului Daedalus Millward Brown). Utilizatorii acestui mijloc de transport, privitori ai ecranelor digitale Blitz TV, ecrane ce sunt amplasate in cele 43 de statii de asteptare, se identifica cu tanara generatie. Astfel, revolutia mediatica, Blitz TV, vine in ajutorul lor si le sprijina manifestul prin conceperea unui intreg traseu profesional pentru a se descoperi!

Sub sloganul Atentie! Urmeaza statia ‘Orientare profesionala’ cu peronul pe cariera tinerilor, evenimentele marca Blitz au fost concepute sub forma unor trasee cu scopul de a explora patru industrii diferite – rebranduind cele patru linii de la metrou, respectiv M1 (linia galbena), M2 (linia albastra), M3 (linia roșie) și M4 (linia verde).

Primul traseu a aparținut domeniului publicitar și a fost ilustrat de linia galbena – magistrala M1. Denumita ‘Calatoria construirii unui Brand Premium’, aceasta a cuprins 5 opriri si a reusit sa impacteze peste 160 de tineri, cu varste intre 18 si 27 ani. Prima oprire (luni, 13 iulie, orele 18:30): PR – ghid: Alina Silaghi (Backyard Weekend | Basswise Crew | Color). A doua oprire(marti, 14 iulie, orele 18:30): CREATIA – ghid: Robert Obert (HaHaHa Production | Balkanik | Nomad).

Seara s-a finalizat cu proiectia filmului romanesc ‘Aferim!’ de Radu Jude, ce a avut loc la Gradina Floreasca. A treia oprire (miercuri, 15 iulie, orele 18:30): DIGITAL MARKETING – ghid: Andrei Lascut (Grolsch | Profesor Școala IAA- modulul digital). Seara s-a incheiat cu acorduri de jazz, samba si bossa-nova la firul ierbii, @Gradina Floreasca. A patra oprire (joi, 16 iulie, orele 18:00): ORGANIZAREA EVENIMENTELOR – ghid: Daniel Draghici (Backyard weekend | Scala | Color).

A cincea oprire(vineri, 17 iulie, orele 18:30): DEZBATEREA. Destinatia calatoriei a avut in prim plan dezbaterea expertilor despre conceptul ‘BRAND PREMIUM’. Pe langa cei 3 ghizi, Robert Obert, Andrei Lascut si Daniel Draghici, participantii au beneficiat si de prezenta si tehnicile celor doi invitati speciali: Serban Alexandrescu(Directorul de Creatie de la Headvertising) si Claudiu Obreja (fondatorul NERV).

Despre cum a decurs evenimentul se poate vedea si aici.