Punct și de la capăt

Punct și de la capăt

Zicala sa preferată este “Do or do not, there is no try” și este binecunoscută pasiunea sa pentru kitsch-uri electronice și nu numai, dar și cea pentru KFC, despre care, dacă îl urmărești pe Facebook, nu ai cum să nu știi că este brandul său favorit. V-ați dat desigur seama că este vorba de nimeni altul decât inconfundabilul Dom’ Profesor

Noul testament al creativității

Noul testament al creativității

O piață mică în termeni de bugete, dar foarte competitivă. Fragmentată, cu toate marile grupuri de comunicare prezente, dar și cu multe inițiative locale care pentru a se face remarcate mizează în primul rând pe creativitate și curaj. Așa am văzut la fața locului industria publicității din Israel.  Cu o populație de aproximativ 8 milioane de oameni, fragmentată în mai

Bogdan Costin, noul Creative Director al Saatchi & Saatchi + The Geeks

Bogdan Costin, noul Creative Director al Saatchi & Saatchi + The Geeks

Bogdan Costin revine după 10 ani în Iorga 13 pentru a coordona și superviza din punct de vedere creativ campaniile semnate Saatchi & Saatchi + The Geeks. Bogdan are peste 20 de ani de experiență în publicitate, a fost votat copywriter-ul anului în 2013 și a câștigat numeroase premii la Effie, ADC Awards, Golden Drum și alte festivaluri naționale și

Navigator pe harta creativității

Navigator pe harta creativității

La un an de când a preluat poziția de Regional Creative Director al McCann Europa Centrală și de Est, regiune care reunește 16 piețe, Cătălin Dobre vorbește despre ce înseamnă creativitatea regională și despre cum publicitatea ar putea redeveni atractivă pentru tinerii zilelor noastre.  Ce face un regional creative director? Rolul meu este să am grijă ca echipa să se

Pledoarie pentru creativitate măsurabilă

Pledoarie pentru creativitate măsurabilă

A pornit o companie de vânzări de publicitate outdoor acum zece ani, tocmai când se declanșa criza, iar acum se luptă de la egal la egal cu multinaționalele. Elvira Munteanu, director general Universal Solution, are acum o nouă misiune: măsurarea exactă a audienței publicității outdoor. Cum arată astăzi piața de outdoor din România față de acum 10 ani? Bună întrebare.

McCann, rețeaua anului la Golden Drum

McCann, rețeaua anului la Golden Drum

McCann Worldgroup a fost desemnată cea mai de succes rețea de publicitate la cea de-a 25-a ediție a festivalului Golden Drum. Cea mai de succes agenție este McCann Bucharest. Agenția care a câștigat premiul competiției WHAT este McCann Bucharest pentru campania Bihor Couture, iar marele premiu al secțiunii WHY a mers către DDB Spain pentru  Finding Fariña. Agenția 180heartbeats +

La câți români poți ajunge prin Snapchat?

La câți români poți ajunge prin Snapchat?

Snapchat a publicat recent date referitoare la numărul de utilizatori ai aplicației la care pot ajunge reclamele advertiserilor, clasamentul fiind condus detașat de SUA și Canada, cu 93 de milioane de utilizatori. Snapchat numește această cifră “addressable reach”. În România, reclamele advertiserilor pot ajunge lunar la 915.000 de utilizatori, comparativ cu 645.000 în Ungaria, 3,5 milioane în Polonia sau 17,5

Înscrieri pentru o nouă serie de cursuri la Școala IAA de Marketing și Comunicare

Înscrieri pentru o nouă serie de cursuri la Școala IAA de Marketing și Comunicare

Școala IAA a deschis înscrierile pentru o nouă serie de cursuri în această toamnă. Astfel, înscrierile la Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, ajuns deja la a 17a ediție, se pot face până pe 14 septembrie aici. Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală, ajunsă la noua ediție, primește înscrieri până pe 21 septembrie, aici. Școala IAA pregătește accounți, strategi de brand, brand

Înscrieri în Competiția Young Drummers, până pe 10 septembrie

Înscrieri în Competiția Young Drummers, până pe 10 septembrie

Deadline-ul pentru înscrierea în competiția Young Drummers pentru cel mai bun și creativ poster este 10 septembrie 2018. Competiția Young Drummers se adresează tinerilor artiști cu vârsta sub 30 de ani. În acest an, artiștii au primit ca temă crearea unui poster care promovează orașul Pirano din Slovenia pe baza sloganului “Pirano – orașul lui Tartini”. Scopul temei este prezentarea

Steve Harding, Geometry Global: despre schimbări în advertising

Steve Harding, Geometry Global: despre schimbări în advertising

Steve Harding, Global CEO al Geometry Global, a fost în vizită în România la începutul lunii iulie, ocazie cu care ne-a povestit despre începuturile sale în advertising, schimbările din industrie și felul în care ține pasul cu ele. Și-a început cariera în marketing și brand management la Smith & Nephew și apoi la Allied Breweries. Din postura de client, a