Pledoarie pentru creativitate măsurabilă

Pledoarie pentru creativitate măsurabilă

A pornit o companie de vânzări de publicitate outdoor acum zece ani, tocmai când se declanșa criza, iar acum se luptă de la egal la egal cu multinaționalele. Elvira Munteanu, director general Universal Solution, are acum o nouă misiune: măsurarea exactă a audienței publicității outdoor. Cum arată astăzi piața de outdoor din România față de acum 10 ani? Bună întrebare.

McCann, rețeaua anului la Golden Drum

McCann, rețeaua anului la Golden Drum

McCann Worldgroup a fost desemnată cea mai de succes rețea de publicitate la cea de-a 25-a ediție a festivalului Golden Drum. Cea mai de succes agenție este McCann Bucharest. Agenția care a câștigat premiul competiției WHAT este McCann Bucharest pentru campania Bihor Couture, iar marele premiu al secțiunii WHY a mers către DDB Spain pentru  Finding Fariña. Agenția 180heartbeats +

La câți români poți ajunge prin Snapchat?

La câți români poți ajunge prin Snapchat?

Snapchat a publicat recent date referitoare la numărul de utilizatori ai aplicației la care pot ajunge reclamele advertiserilor, clasamentul fiind condus detașat de SUA și Canada, cu 93 de milioane de utilizatori. Snapchat numește această cifră “addressable reach”. În România, reclamele advertiserilor pot ajunge lunar la 915.000 de utilizatori, comparativ cu 645.000 în Ungaria, 3,5 milioane în Polonia sau 17,5

Înscrieri pentru o nouă serie de cursuri la Școala IAA de Marketing și Comunicare

Înscrieri pentru o nouă serie de cursuri la Școala IAA de Marketing și Comunicare

Școala IAA a deschis înscrierile pentru o nouă serie de cursuri în această toamnă. Astfel, înscrierile la Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, ajuns deja la a 17a ediție, se pot face până pe 14 septembrie aici. Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală, ajunsă la noua ediție, primește înscrieri până pe 21 septembrie, aici. Școala IAA pregătește accounți, strategi de brand, brand

Înscrieri în Competiția Young Drummers, până pe 10 septembrie

Înscrieri în Competiția Young Drummers, până pe 10 septembrie

Deadline-ul pentru înscrierea în competiția Young Drummers pentru cel mai bun și creativ poster este 10 septembrie 2018. Competiția Young Drummers se adresează tinerilor artiști cu vârsta sub 30 de ani. În acest an, artiștii au primit ca temă crearea unui poster care promovează orașul Pirano din Slovenia pe baza sloganului “Pirano – orașul lui Tartini”. Scopul temei este prezentarea

Steve Harding, Geometry Global: despre schimbări în advertising

Steve Harding, Geometry Global: despre schimbări în advertising

Steve Harding, Global CEO al Geometry Global, a fost în vizită în România la începutul lunii iulie, ocazie cu care ne-a povestit despre începuturile sale în advertising, schimbările din industrie și felul în care ține pasul cu ele. Și-a început cariera în marketing și brand management la Smith & Nephew și apoi la Allied Breweries. Din postura de client, a

Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

Ediția de anul acesta a festivalului Cannes Lions s-a încheiat de aproape o lună, suficient timp pentru primele bilanțuri. L-am invitat pe Howard Smiedt, Chief Creative Officer EMEA la Geometry Global, să ne împărtășească câteva din primele lui impresii de pe urma participării sale la acest eveniment. Esența Cannes Lions 2018 Cannes Lions 2018 a fost un festival mai ”svelt”,

V8 Interactive are un nou director de creație

V8 Interactive are un nou director de creație

Cosmin Baba s-a alăturat agenției V8 Interactive în calitate de Director de Creație, această schimbare venind odată cu repoziționarea companiei într-o agenție de tip product driven company cu servicii integrate de advertising. Are peste 10 ani experiență în grupuri cum ar fi BBDO, Leo Burnett, Geometry Global sau Publicis. A dezvoltat campanii integrate pentru clienți locali sau internaționali precum: Nescafé,

Câștigătorii EFFIE 2018

Câștigătorii EFFIE 2018

Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a competiției Romanian Effie Awards, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Inițiativa a însemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidarității, amplasat în vitrina Galateca, cu scopul de a strânge fonduri pentru MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu

Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media din România a crescut cu 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Aceasta este cea mai mare creștere de după criză, care aduce piața de media locală mai aproape de nivelul din 2008, nivel care poate fi atins în următorii ani. Pentru anul 2018,