Stiri

Au mai rămas 2 zile pentru înscrierea la Call for Fans pentru glo Creative Camp

10 aug. 2021 2 min

Au mai rămas 2 zile pentru înscrierea la Call for Fans pentru glo Creative Camp

Reading Time: 2 minute

Au mai rămas 2 zile în care te poți înscrie pentru un super trip la glo Creative Camp, locul unde inspirația atinge cote maxime. Dacă vrei să-ți pui creativitatea în mișcare și să fii pe vibe cu artiștii consacrați, intră aici, dă swipe printre melodiile din postare, alege-o pe cea care te reprezintă, inventeză-ți un nume de artist și dă un titlu piesei. Apoi urmează pașii din descriere și poți câștiga una dintre cele 3 invitații la Creative Camp by glo!

Te poți înscrie până pe 11 august. Câștigătorii vor fi anunțați printr-un comentariu la postarea de concurs până pe 13 august.

Call for Fans reprezintă șansa tinerilor iubitori de muzică să acumuleze experiență alături de artiștii care vor fi prezenți în Camp.

Evenimentul se derulează la Tuzla, în perioada 20 august – 12 septembrie.

*Concursul se adresează exclusiv adulților consumatori de produse din tutun sau nicotină.

Ești pregătit pentru un super trip la glo Creative Camp, locul unde inspirația atinge cote maxime?

3 săptămâni de workshop-uri, sesiuni de creație și jam sessions pe plaja Cochilia din Tuzla, oferite glo™ și Electric Castle

glo™ continuă inițiativa #rebelswithacause cu un nou eveniment cool organizat împreună cu cei de la Electric Castle: glo Creative Camp, locul în care participanții vor avea parte de un eveniment spectaculos care îmbină arta și distracția.

glo™ susține industriile creative și oferă tinerilor muzicieni oportunitatea de a se întâlni în sesiuni de creație, distracție și producție artistică alături de artiști români cunoscuți. Plaja Cochilia din Tuzla va deveni un spațiu incredibil, un mediu special care le va permite muzicienilor să-și dezvolte creativitatea și să se bucure de muzică alături de prieteni și de mentori.

Inițiativa face parte din campania Rebels with a Cause care porneste de la tema FUN & PURPOSE și prin care brandul glo™ și-a propus să susțină comunitatea de artiști din România și responsabilitatea față de mediu și de comunitate.

glo Creative Camp se întâmplă la Tuzla unde, timp de trei săptămâni, sub conceptul de „retro future”, artiștii participanți vor remixa într-un stil modern hituri vechi pentru a crea ceva nou și inedit. În urma workshop-urilor creative, la finalul fiecărei săptămâni va rezulta o melodie nouă, care va fi înregistrată pe discuri de vinil realizate din plastic reciclat.

Fiecare săptămână va avea o tematică muzicală diferită: muzică indie – rock, muzică hip-hop & trap și muzică disco, care va vibra cu în același ritm cu valurile mării. Fiecare săptămână va avea un mentor reprezentativ genului muzical. Astfel, participanţii se vor putea bucura de o mulțime de sfaturi din partea artiștilor, o atmosferă magică, dar și de un peisaj care va trezi la viață momente unice.

În fiecare săptămână va fi ales un nou gen muzical, iar artiștii vor produce noi piese ce vor reprezenta remixuri ale unor melodii vechi și vor fi lansate la finalul celor trei săptămâni pe vinyluri create din plasticul colectat de pe plajă în timpul taberei și apoi reciclat.

(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: