Stiri

Bad Habits, agenția de social media pentru OLX România

Reading Time: 2 minute

Agenția de advertising Bad Habits a început colaborarea cu OLX, cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România, în urma unui pitch organizat în 2022, la care au participat 3 agenții. Parteneriatul dintre Bad Habits și OLX vizeză dezvoltarea strategiei digitale și crearea de content pe TikTok, Instagram, Facebook și new channels.

Andreea Stoican-Popescu,  Senior PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia

„OLX este mai mult decât cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România. Suntem de asemenea un brand puternic ancorat în spiritul românesc, local, suntem digitam natives. E o bucurie să anunțăm noul parteneriat cu Bad Habits, una dintre cele mai inovatoare echipe de digital din România. Începem deja să vedem rezultatele extraordinare ale parteneriatului început cu ei și ne uităm cu optimism către inițiativele noastre viitoare din spațiul digital.

Echipa de marketing OLX crede cu tărie în parteneriatul agenție-brand și fiecare account manager sau creativ care lucrează pentru brandul OLX este parte din echipă”, declară Andreea Stoican-Popescu,  Senior PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia.

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Pe OLX se găsește o gamă largă de categorii printre care electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație sau pentru casă și grădină. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOS, Android.

Bad Habits este agenția de advertising, fondată în 2021, cu o echipă de specialiști seniori în digital și o abordare proaspătă, care a primit deja votul de încredere a mai bine de zece companii

„Câștigarea pitch-ului OLX este o realizare foarte importantă pentru noi și ne demonstrează că viziunea Bad Habits și abordarea canalelor de digital și social media pe care o propunem sunt unele cu care brandurile rezonează și în al cărei potențial cred. Este foarte motivant pentru toată echipa și dăm astfel startul unui parteneriat ghidat de 2 misiuni: comunicare relevantă pentru milioanele de consumatori OLX și cu rezultate de impact pentru brandul nr. 1 pe acest segment.”, transmite echipa Bad Habits, într-un comunicat remis Revistei Biz.

Bad Habits este agenția de advertising fondată în 2021, ce oferă servicii de comunicare integrată, cu accent pe zona de strategie digitală, social media și creare de content.

Toader Păun

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

4 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

4 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

5 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

5 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

5 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

5 zile ago