Companii

Bang&Olufsen Golden Collection, disponibile și pe piața din România. Prețuri de lux pentru o gamă exclusivistă

Reading Time: 2 minute

Bang &Olufsen lansează oficial Golden Collection – o nouă gamă de culori cu accente de lux, echipamentele fiind disponibile și pe piața din România, la prețuri care ajung și la 75.000 de euro.

Golden Collection este alcătuită din nouă produse, fiecare devenind un element esențial al portofoliului de produse Bang &Olufsen:

  • Beosound Balance (2.500 de euro) are detalii din aluminiu, în nuanțe aurii, material alb împletit și o bază elegantă din marmură de Carrara – prima oară când Bang &Olufsen folosește acest tip de marmură. Natura organică a marmurei face să nu mai existe două difuzoare identice
  • Beoplay A9 (2.750 de euro), un difuzor wireless considerat a fi o piesă de mobilier de către designeri, are un inel din aluminiu auriu, picioare din stejar deschis și este acoperit cu o țesătură de culoarea nisipului, realizată de producătorul danez de textile Kvadrat.
  • Beosound 2 (2000 de euro), cunoscut pentru forma sa conică unică, dar și pentru dispersia puternică a sunetului la 360 de grade, are un corp din aluminiu dublu anodizat, auriu, produs la fabrica de aluminiu Bang &Olufsen din Struer, Danemarca.
  • Beovision Harmony (de la 19.500 de euro), televizorul premium are un nou centru de sunet din aluminiu cu nuanțe aurii, un suport pentru podea asortat și un capac pentru difuzor, realizat manual din aluminiu și furnir de stejar deschis. Beovision Harmony vine cu o telecomandă Beoremote One, realizată dintr-o singură bucată de aluminiu auriu.
  • Difuzoarele active de ultimă generație de la Bang &Olufsen, Beolab 50 (de la 30.000 euro ) și Beolab 90 (de la 75.000 euro), au detalii din aluminiu în nuanțe aurii, materiale textile calde de culoarea nisipului și accente de stejar ușor, lucrate manual.
  • Clienții pot achizițona și premiatul Beosound A1 2 nd Generation (250 euro), care are un grilaj din aluminiu, cu nuanțe aurii perlate, o curea din piele naturală și o etichetă din aluminiu care afișează sigla Bang &Olufsen.
  • Pentru experiențe de audiție personale, consumatorii pot opta și pentru Beoplay H95 (800 euro), de căștile emblematice ale mărcii, sau de Beoplay E8 3rd generation (350 euro ), cele mai bine vândute căști wireless din noua gamă de culori luxoase. Beoplay H95 are cupele pentru urechi acoperite cu piele de culoarea nisipului și interfața cu utilizatorul din aluminiu cu nuanțe aurii. Beoplay E8 vin într-o carcasă de încărcare wireless învelită în piele asortată, cu detalii elegante din aluminiu cu nuanțe aurii.

În țara noastră, Golden Collection va fi disponibilă începând din luna noiembrie 2020, prin intermediul ASBIS, unic distribuitor oficial Bang &Olufsen pentru România. Compania de IT este, încă din luna mai, partener de distribuție pentru Bang &Olufsen în regiunea Central și Est Europeană și pentru țările din Comunitatea Statelor Independente (cu excepția Rusiei).

 

Alex Rădescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

5 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago