BizRemote by certSIGN Finanțe Stiri

BizRemote: La ING, 95% dintre angajați lucrează de acasă

19 mart. 2020 2 min

BizRemote: La ING, 95% dintre angajați lucrează de acasă

Reading Time: 2 minute

Metoda de lucru remote este implementată și testată în ING de peste un an, astfel că 95% dintre angajații băncii lucrează acum de acasă, pentru a preveni răspândirea COVID-19.

“Am aplicat o serie de măsuri de precauție pentru a menține angajații sănătoși și în siguranță, dar în același timp, pentru a asigura funcționarea serviciilor noastre. Un rol important în aceste măsuri este faptul că am putut maximiza lucrului de acasă. Colegii care vin la birou fac parte din echipele care asigură servicii critice pentru continuitatea activității ce nu se pot desfășura de acasă. Deși acum o săptămână, în medie, doar 14% dintre angajați lucrau de acasă, săptămâna asta deja suntem la aproximativ 95%”, au declarat, pentru Biz, reprezentanții ING.

Încă de la începutul acestei situații, atât ING Bank, cât și ING Tech, au implementat măsuri preventive precum interzicerea sau limitarea călătoriilor – în anumite zone în funcție de gradul de risc declarat de autorități, sau lucrul de acasă – anunțat în primă instanță pentru viitoarele mămici și persoanele cu afecțiuni de sănătate, din categoriile mai vulnerabile. Persoanele care au călătorit în zonele afectate în ultima perioadă au fost rugate să lucreze de acasă sau să își ia liber pentru 14 zile de la momentul întoarcerii lor.  

Măsurile de igienă au fost implementate încă de la primele discuții din spațiul public: suplimentarea produselor dezinfectante pentru zona de lucru și pentru uz individual și dezinfectarea recurentă a spațiilor. Colegii au fost informați constant prin afișe sau e-mail-uri despre măsurile de precauție ce se impun.

De asemenea, clienții din portofoliu au fost sfătuiți prin e-mail-uri și mesaje publice să evite deplasările în office-urile ING, dacă nu este absolut necesar, și să folosească ING Home’Bank pentru operațiunile cotidiene de tranzacționare. Pentru urgențe, colegii din call center oferă tot sprijinul în soluționarea nevoilor lor.

Chiar dacă avem un procent atât de mare în work from home, am făcut preventiv dezinfectarea sediilor centrale ING pe parcursul weekendului 14-15 martie. Totodată, le-am recomandat colegilor să nu circule cu mijloace de transport în comun, iar dacă au nevoie să vină la birou, le punem la dispoziție o serie de opțiuni de transport”, arată reprezentanții ING.

Serviciile băncii se desfășoară normal, neexistând niciun impact asupra activității băncii și a interacțiunilor cu clienții. Planurile de continuitate de business sunt elaborate și vor fi activate în funcție de evoluția evenimentelor, astfel încât serviciile băncii să nu fie afectate. O echipă de monitorizare a situației a fost deja organizată, care coordonează măsurile luate pentru sănătatea și siguranța colegilor, dar și pentru continuitatea activităților în parametri optimi.

Metoda de lucru remote este implementată și testată în ING de peste un an. Astfel, urmăm o procedură tehnică care este testată la nivel global în ING și care ține cont de standardele de securitate și de protecție a datelor aflate în vigoare. De exemplu, în 2019, peste 40% dintre angajații ING și-au luat cel puțin o zi pentru a lucra de acasă sau din alte locații preferate. Însă, în contextul de față, pentru a facilita și încuraja și mai mult lucrul de acasă pentru peste 2100 angajați, au fost făcute și actualizări în infrastructura IT”, mai spun reprezentanții ING.

entru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii de COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: