Stiri

Black Friday 2021 a adus pentru Fashion Days vânzări mai mari cu 50% ca valoare față de anul trecut

Reading Time: 2 minute

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, a încheiat Black Friday 2021 cu o creștere de aproximativ 50% a valorii comenzilor, comparativ cu anul precedent.

Pe parcursul celor trei zile de eveniment au fost plasate peste 250.000 de comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane de lei (fără TVA inclus). În plus, în zilele de 9 și 10 noiembrie, aplicația Fashion Days a fost pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicații, atât în App Store, cât și în Google Play.

„Black Friday e de ani de zile o ocazie unică pentru zeci și sute de mii de clienți să descopere produse la cel mai bun preț din an și branduri noi, fie internaționale sau din Romanian Corner. În această ediție au fost comandate cu 66% mai multe produse comparativ cu anul trecut, 80% plasate din aplicațiile iOS sau Android și aproape 50% plătite cu cardul. Aplicația Fashion Days a fost pe 9 și 10 noiembrie pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicații din România, lucru care ne-a reconfirmat așteptările clienților pe de o parte, dar ne-a și obligat în aceeași măsură să livrăm rapid comenzile. Este, de altfel, prima ediție Black Friday în care, în București și Ilfov, clienții au optat pentru easyBox în același procent precum livrările acasă, respectiv 49,5%, alegere care ne ajută atât pe noi, cât și pe ei să creștem viteza de la comandă la bucuria primirii produselor.”

Robert Berza, General Manager Fashion Days

Ce produse de fashion au preferat românii

Fashion Days a încheiat Black Friday 2021 cu vânzări în valoare de 90 de milioane de lei, 80% din oferta comercială având cele mai bune prețuri din an. Până vineri dimineață, 12 noiembrie, 70% dintre produsele comandate în această ediție erau predate deja curierilor.

Anul acesta clienții au fost foarte dornici să achiziționeze produse cu discounturi semnificative și, din dorința de a se asigura că stocurile nu se epuizează până la finalizarea unei comenzi complete, aceștia au plasat mai multe comenzi, cu un număr mai mic de produse.

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost cu 4% mai mică decât în anul anterior, iar prețul mediu al produselor vândute de Black Friday a fost de 177 de lei (valoare TVA inclusă), cu 10% mai mic de la an la an, totul datorită reducerilor foarte mari. Aproape 40% dintre comenzi au fost livrate în easyBox la nivel național, iar peste 60% au fost livrate de curieri, în timp ce în București și Ilfov, ponderea comenzilor plasate în easybox versus curier a fost similară, 49.5%.

Top 3 categorii vândute:

  • Cizme femei
  • Geci femei
  • Pantofi sport bărbați

Cele mai vândute produse:

  • Cizme scurte UGG
  • Pantofi sport Karl Lagerfeld
  • Hanorac Under Armour
  • Pantofi sport Puma
  • Pantofi sport Nike
Gabriel Barliga

Recent Posts

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

2 ore ago

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale susține extinderea integrării pe piața muncii a persoanelor vulnerabile în parteneriat cu Asociația Ateliere Fără Frontiere

În România există aproximativ 2 milioane de persoane apte de muncă care sunt excluse de pe piața muncii, iar în…

2 ore ago

AIESEC în România organizează World’s Largest Lesson pe 15 mai

AIESEC în România invită studenții să fie facilitatori la „Cea mai Mare Lecție a Lumii” (World's Largest Lesson), pe 15…

2 ore ago

Massimo Dutti dezvăluie noul concept de magazin din Băneasa Shopping City

Brandul Massimo Dutti prezintă un exercițiu de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluit în magazinul redeschis recent în…

11 ore ago

Gala Premiilor Gopo îl va avea amfitrion pe Teo

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție în sala…

13 ore ago

Romanian Design Week: 9 expoziții internaționale în cadrul formatului RDW Design Flags

RDW Design Flags revine anul acesta în programul festivalului Romanian Design Week, aducând în fața publicului o serie de expoziții,…

14 ore ago