Bolt lansează astăzi, de Ziua Animalelor de Companie, categoria Pet. Astfel, utilizatorii au de acum o categorie dedicată pentru momentele în care doresc să călătorească alături de animalul de companie.
Cristian Sălceanu, Country Manager Ride-hailing, Bolt România, a declarat: „Animalele de companie sunt membri importanți ai familiilor noastre și suntem dedicați să oferim tuturor celor care călătoresc cu ele o opțiune sigură și convenabilă. Folosind categoria Pet, puteți călători acum în siguranță și confort, împreună cu prietenii necuvântători, oriunde și oricând doriți.”
De acum înainte, nu mai este necesar ca utilizatorii să contacteze șoferii în avans, pentru a întreba dacă au voie să călătorească alături de prietenul necuvântător. Tot ce trebuie să facă este să selecteze categoria Pet, atunci când solicită o cursă, și vor putea aduce cu ei animalul de companie.
„În interesul siguranței și conform legislației în vigoare, posesorii de câini de talie mare trebuie să se asigure că animalele lor poartă botniță în spațiul public și pe durata călătoriei cu aplicația noastră. Pentru a oferi pasagerilor noștri siguranță și confort, le cerem posesorilor de animale de companie să respecte această cerință pe întreaga durată a călătoriei”, încheie reprezentantul Bolt.
Opțiunea de transport este disponibilă începând de astăzi în 11 orașe – București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Brașov, Craiova, Oradea, Pitești, Timișoara, Ploiești și Sibiu – alături de cele existente deja, precum Bolt, Women for Women, Confort sau Green.
România este parte a Proiectului European pentru Infrastructura de Date Genomice (GDI), o etapă importantă în consolidarea capacităților țării noastre…
Ediția a 2-a a LYNX Festival (4 - 9 iunie) îl aduce în România pe Morten Hilmer, unul dintre cei…
În aplicarea Acordului între Guvernele Republicii Azerbaidjan, Georgia, România și Ungaria privind Parteneriatul Strategic în domeniul Dezvoltării și Transportului Energiei…
Cu EFFIE 2024 care bate la poartă, ne gândim parcă și mai mult la importanța strategiei în comunicare. Astfel, Biz…
Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, prin care a marcat trecerea la…
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în sezonul…