Boris Miloushev, noul director general al Heineken România
Reading Time: 2 minuteBoris Miloushev se alătură echipei Heineken România din poziția actuală de director general al Heineken Portugalia, aducând o vastă expertiză în categoria berii pe diferite piețe din întreaga lume
Începând cu 1 iulie 2025, Heineken România va avea un nou director general. Thibaut Boidin, care deține această funcție din septembrie 2023, va prelua un rol important în cadrul Grupului Heineken, în calitate de director general și CEO al Nigerian Breweries Plc.
Boris Miloushev se alătură echipei HEINEKEN România din poziția actuală de director general al HEINEKEN/SCC Portugalia, aducând o vastă expertiză în categoria berii pe diferite piețe din întreaga lume.
În timpul mandatului său, Thibaut Boidin a insuflat echipei locale o direcție ambițioasă și fermă, către leadershipul pieței berii, și a construit baze solide pentru portofoliul de mărci al companiei, consolidând în același timp parteneriatele comerciale și impactul asupra comunității locale.
„Perioada petrecută la conducerea HEINEKEN România se încheie cu numeroase motive de satisfacție și cu încrederea că afacerea locală va continua să performeze, bazându-se pe o echipă extrem de capabilă și motivată, un portofoliu puternic și parteneriate comerciale solide. Îmi va fi dor de această țară uimitoare, dar plec cu amintiri minunate, iar România va rămâne aproape de inima mea.” – Thibaut Boidin
Boris Miloushev s-a alăturat HEINEKEN N.V. în 1999 în Bulgaria, unde a lucrat cu succes ca Manager de Resurse Umane și ulterior ca Director de Vânzări. Din 2008, Boris a fost Director Regional de Vânzări și Distribuție pentru HEINEKEN Europa Centrală și de Est. În 2011 s-a mutat în Rusia ca Director Senior de Vânzări și Distribuție al HEINEKEN Rusia. În 2016 a fost numit Director General al HEINEKEN Croația, înainte de a deveni Director General al SCC Portugalia în 2019.
Cu 25 de ani de experiență, Boris Miloushev posedă expertiza necesară pentru a continua modelarea unei organizații de succes în România. Capacitatea sa de a simplifica strategia în pași concreți și concentrarea sa pe munca în echipă și dezvoltarea talentelor locale își propun să creeze un avantaj competitiv pe toate canalele de vânzări și regiunile pieței românești, câștigând inimile clienților și consumatorilor români.
„Sunt încântat să mă alătur echipei din România, care operează pe o piață cu un mare potențial de creștere, foarte receptivă la inovație, o piață care depune eforturi semnificative pentru o activitate mai sustenabilă. Voi construi pe fundația solidă pusă în ultimii ani de echipa locală, către misiunea de a deveni lideri de piață și către obiectivele strategiei noastre de afaceri, EverGreen, unde grija față de oameni și dezvoltarea sustenabilă merg mână în mână cu creșterea afacerii.”
Boris Miloushev, director general al Heineken România
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz