Banca Transilvania (BT) lansează primul festival de shopping bancar din România: Banksylvania. Acesta are loc în perioada 22-24 noiembrie şi înseamnă oferte de produse online, dedicate clienţilor BT şi celor care doresc să devină clienți ai băncii.
Banksylvania face parte din conceptul de „shopping bancar” lansat în 2014 în premiera pe piaţa din România, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de asemenea, următoarele campanii derulate până acum de BT: Bank Friday, DragoBT, Un mai muncitoresc şi Bank to School.
3 zile şi 4 scene cu oferte: Family Stage, Young Stage, Business Stage si Fun Stage sunt scenele dedicate festivalierilor BT.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…