Stiri Marketing

Bucureştiul COOL by Tudor Chirilă și ECCO

10 mart. 2017 < 1 min

Bucureştiul COOL by Tudor Chirilă și ECCO

Reading Time: < 1 minut

Brandul danez de încălţăminte ECCO promovează noua colecție ECCO Cool 2.0 prin intermediul  “Bucureştiul meu COOL” by Tudor Chirilă & Ecco, film în care artistul arată locurile din Bucureşti cu relevanţă personală foarte mare: Piaţa Victoriei, Mănăstirea Stavropoleos, Parcul Herăstrău, Teatrul de Comedie, Parcul Grădina Icoanei şi altele. 

Colecţia ECCO COOL 2.0 se găseşte în magazinele ECCO din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Braşov şi Sibiu, precum şi în magazinul online

ECCO este un brand de încălțăminte lansat în 1963 și unul dintre cei mai mari producători de piele de înaltă calitate din lume, pielea Ecco fiind folosită atât la crearea de produse de încălţăminte şi accesorii proprii, cât şi distribuită unor branduri de lux internaţionale. Astăzi, produsele ECCO se vând în 87 de ţări, în peste 3.300 de magazine ECCO şi shop-in-shops, şi peste 14.000 de alte puncte de vânzare la nivel mondial. Compania este deţinută de familia Toosbuy  şi are peste 19.000 de angajaţi în întreaga lume.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: