Stiri Business

Burger King a vândut peste 700.000 de burgeri Whopper în România în ultimii doi ani

27 sept. 2021 2 min

Burger King a vândut peste 700.000 de burgeri Whopper în România în ultimii doi ani

Reading Time: 2 minute

După doi ani de la reintrarea pe piața din România, Burger King, operat de către AmRest, a ajuns la nouă restaurante, dintre care opt în București și unul în Brașov, deschis în iulie 2021.

“În ceea ce privește viitorul, ne dorim să ne extindem cel puțin la fel de mult ca în acești doi ani de când suntem prezenți pe piața din România. Avem în plan noi deschideri și luăm în considerare și extinderea în alte orașe mari din țară, așa cum este firesc. Deschiderea primului restaurant Burger King în afara Bucureștiului, la Brașov, reprezintă doar primul pas dintr-un plan de extindere la nivel național pe care vom continua să îl implementăm. În primul an de la intrarea pe piața din România ne-am concentrat pe consolidarea prezenței Burger King în București. Acum, după doi ani, extinderea la nivel local și național reprezintă prioritatea noastră.”

Adrian Popovici, Area Manager Burger King România.

AmRest a privit pandemia ca pe o oportunitate de dezvoltare și de a identifica noi modalități de a spori interacțiunea cu consumatorii, concentrându-se pe consolidarea strategiei de comunicare în mediul digital.

Burger King a integrat serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicații de delivery, ulterior dezvoltându-și serviciile de take away și pick-up.

“La doi ani de când Burger King a intrat pe piața din România, ne putem mândri cu faptul că am dus mai departe planul nostru de extindere la nivel național. În același timp, am reușit, ca și până acum, să ne atingem obiectivele strategice, chiar și în plină pandemie.”

Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România

Cifrele Burger King după doi ani în România

Burger King Romania infografic

Anul acesta, Burger King a adus în România primele produse Plant-Based – Plant Based Whopper & Plant-Based Nuggets – care reprezintă o alternativă gustoasă pentru toți cei care își doresc să experimenteze produse fără carne, dar care vor să se bucure în continuare de gustul incomparabil al produselor vedetă Burger King. Produsele au fost concepute împreună cu The Vegetarian Butcher, un specialist în dezvoltarea produselor de tip plant-based. Cele două companii s-au reunit pentru a crea produse care ar putea schimba industria QSR pentru totdeauna.

Cei doi ani de prezență pe piața din România a Burger King se traduc prin:

  • Peste 700.000 de burgeri Whopper vânduți
  • Peste 30.000 produse Plant-Based vândute de la lansarea din aprilie 2021
  • 350 de angajați care au stat la dispoziția clienților
  • Oreo Shake – cel mai popular desert, peste 90.000 de shake-uri vândute
  • Peste 24.000 de fani pe pagina oficială de Facebook Burger King România
Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: