Noul produs este disponbil atat in varianta picanta, cu binecunoscutele Crispy Strips -100% piept de pui marinat si picant, crocant la exterior si fraged la interior datorita retetei Hot &Spicy, dar si in varianta nepicanta, cu Fillet Bites, bucatile de pui taiate de mana si condimentate cu cele 11 ingrediente secrete ale Colonelului Sanders, arata compania, intr-un comunicat de presa.
Campania de promovare a noului produs invita fanii KFC sa incerce un Burrito asa cum se mananca el pe bune, fiind prea gustos pentru a-l manca frumos. In restaurante, clientii gasesc foi de tava dedicate campaniei, pe care pot realiza propria arta la tava, creata cu ingrediente din Burrito, asa cum este ilustrat in spotul TV dedicat acestei campanii.
„Ne dorim sa inovam constant meniul din restaurante, oferind clientilor nostri retete noi, ce pastreaza acelasi gust autentic si aceeasi calitate pentru care trec zilnic pragul restaurantelor noastre. Cum Crispy Strips se numara printre produsele preferate ale fanilor KFC, noul Burrito vine ca o alternativa diferita si surprinzatoare a acestora.Reteta nepicanta a noului produs era si ea un <must>, oferind diversitate clientilor nostri”, declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Special pentru aceasta campanie, KFC a lansat platforma #Artalatava, unde consumatorii sunt invitati sa scaneze operele create cu noul Burrito si sa descopere in ce curent artistic se incadreaza. Cei care acceseaza noua platforma pot castiga sandvisuri Burrito din partea casei si o excursie la Muzeul de Arta Moderna din Londra.
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…
SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…