Camera Poveștilor dintre Generații: o campanie Ogilvy România pentru Dr. Max în parteneriat cu Asociația Niciodată Singur
Reading Time: 2 minuteEste timpul să auzim din nou vocea seniorilor români și să descoperim poveștile lor prețioase, care așteaptă să fie împărtășite. Dr. Max își propune, prin noua campanie, să îi încurajeze pe tineri să sune un senior – fie că este vorba despre un părinte, un bunic, un vecin sau pur și simplu un om drag – pentru a le alina singurătatea și a le reaminti că nu sunt singuri.
În continuarea experimentului “Camera Singurătății”, Ogilvy România semnează o nouă campanie pentru Dr.Max, susținător tradițional al Asociației Niciodată Singur.
“Camera Poveștilor dintre Generații” este un spațiu în care singurătatea seniorilor dispare, iar tinerii află povești bune de împărtășit. Campania are componente online si offline și este în curs de desfășurare, până la finalul acestui an.
Camera Povestilor dintre Generatii își propune să inspire generațiile să se reconecteze, în jurul unor teme diferite, la fel de interesante atunci și acum, de la frumusețe, modă, gătit, la vacanțe sau muzică. Unii dintre cei mai cunoscuți influenceri și artiști din România și câțiva dintre seniorii care fac parte din programele desfășurate de Asociația Niciodată Singur își împărtășesc experiențe de viață similare, în dialoguri savuroase și emoționate.

Astfel, fiecare din cele 6 episoade reprezintă un schimb de povești între un tânăr și un senior și se încheie cu o provocare, prin care fiecare experimentează ceva în stilul celuilalt: schimb de stiluri de machiaj, de outfituri sau de rețete.
„O poveste este o invitație într-o lume. Un portal prin care descoperim locuri, întâmplări și, cel mai important, oameni. De aceea am folosit poveștile de viață ale seniorilor singuri ca pe o invitație de a descoperi oameni care mai au multe lucruri de spus. Folosind contrastul dintre generații, am creat o serie de povești care se intersectează neașteptat și creează emoții autentice. Toate însoțite de invitația de a avea un dialog prețios cu un senior din jurul tău.” – Adrian Diac, Executive Creative Director Ogilvy Romania.
Campania este susținută de un proiect special OOH, care aduce poveștile seniorilor în calea tinerilor, într-un mod neașteptat. Întâlnind formatul de story pe suport fizic, în viața reală – în stații de metrou, spre exemplu – tinerii descoperă povești care nu durează doar 24 de ore, ca în mediul online, ci povești de viață emoționante ale unor seniori așa cum sunt și cei din viața lor.
Prin acest proiect, Dr. Max duce mai departe misiunea de a fi alături de seniorii singuri din România, alături de Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, arătând că oriunde un tânăr stă de vorbă cu un senior, se creează o Cameră a Poveștilor.
Ogilvy Group România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Ogilvy oferă clienților săi creativitate pentru business, operând la intersecția dintre capabilități, cultură și inovație. Premiată pentru campaniile sale, atât la nivel local, cât și internațional, Ogilvy este în avangarda industriei, combinând talentul cu inovația pentru a livra soluții moderne, digitale, bazate pe date.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz