Campania ARO. De bază prin casă

Campania ARO. De bază prin casă

METRO Cash & Carry România a lansat o campanie pentru readucerea mărcii proprie ARO în atenția consumatorilor. Propunerea strategică a avut la bază un insight potrivit căruia majoritatea oamenilor tind să aleagă, în general, produsele în funcție de cel mai bun raport calitate – preț, păstrând prețul ca principal criteriu. Categoria ieftin și bun reprezintă o adevărată provocare din punctul de

Când apa are o nouă imagine

Când apa are o nouă imagine

Nu este vorba de apa potabilă, ci de compania responsabilă de apa pe care o folosim zilnic. Apa Nova a lansat un proces de rebranding al imaginii, ca urmare a unei reconfigurări a modelului de business. Ramona Dumitru, director de comunicare la Veolia România, vorbește despre noua campanie.   Apa Nova trece printr-un proces de rebranding și o nouă poziționare

Campanie nouă pentru brandul eMAG

Campanie nouă pentru brandul eMAG

eMAG a lansat o nouă campanie de brand și un nou slogan: ” Găsești mai mult decât crezi”. Campania va fi derulată pe TV și în mediul online. ”Spotul TV redă cinci povești de viață ale unor oameni obișnuiți care caută la eMAG produsele pe care și le doresc și găsesc, alături de acestea, experiențe memorabile. Este o reconfirmare a statutului

Ideall.ro vizează afaceri de 25 de milioane de euro

Ideall.ro vizează afaceri de 25 de milioane de euro

Ideall.ro, un magazin online de electronice și electrocasnice vizează, pentru acest an, o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro.   Unul dintre motoarele dezvoltării, care va asigura o creștere cu 40% față de perioada similară a anului trecut, este campania „Liber la reduceri cu ideall.ro”, care se va derula între 15 – 31 august. Campania prevede reduceri

Pentru neatenţia la volan, poţi plăti cu viaţa ta. Sau a altora. Fii treaz la volan!

Pentru neatenţia la volan, poţi plăti cu viaţa ta. Sau a altora. Fii treaz la volan!

În perioada 10 iulie – 20 septembrie 2018 se desfășoară, pentru al treilea an consecutiv, campania națională de siguranță și prevenție rutieră FII TREAZ LA VOLAN!, care are ca obiective creşterea gradului de siguranţă rutieră din România şi, indirect, scăderea numărului de accidente. Conform mai multor studii, când un şofer vorbeşte la telefonul mobil, acesta reacţionează mai greu în caz

Cum să ții afacerea sub control

Cum să ții afacerea sub control

Economia locală traversează o perioadă foarte agitată. Antreprenorii știu cel mai bine care sunt problemele cu care se confruntă zilnic și cum să le facă față. Desele schimbări fiscale și legislative bulversează mediul de afaceri local, astfel că orice sprijin adus antreprenorilor este esențial. Antreprenorii se confruntă zilnic cu tot felul de provocări, de la plata taxelor, a salariilor, la

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Anul acesta, la aniversarea de 130 de ani de la înființare, Casa Metaxa lansează o nouă campanie de brand, în continuarea celei din 2016 – ”Don’t Drink It, Explore It”, ce îi are drept ambasadori, alături de exploratorul Mike Horn, pe Laura Bingham și Guillaume Néry. Campania este una integrată 360° și se va derula în toate țările unde brandul

Din culisele unei campanii neașteptate

Din culisele unei campanii neașteptate

În martie, pe când toată lumea aștepta cu nerăbdare primăvara, a venit iarna peste noi și, odată cu ea, dorința de Crăciun. Coca-Cola a fost pe fază și a relansat campania pentru sărbătorile de iarnă. Despre ce a însemnat aceasta, cu TV, social media, mecanisme și strategie, ne-a povestit Corina Rîjniță, Brand Manager My Coke, Coca-Cola România.   Cum v-a

Campania Red Bull Can You Make It? te invită să îți votezi favoriții

Campania Red Bull Can You Make It? te invită să îți votezi favoriții

Studenți din peste 200 de universități din întreaga lume s-au înscris la Red Bull Can You Make It? și sunt pregătiți să plece în aventura vieții lor în Europa, fără niciun ban în buzunar, folosind ca unică monedă de schimb doza de Red Bull. Perioada de înscriere la Red Bull Can You Make It? s-a încheiat și acum vor fi

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Te-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai noua campanie de comunicare lansată de brandul suedez de votcă, cu tema: “Votca ce nu are nimic de ascuns”. De ce? Ca să arate cât de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Åhus, Suedia. Absolut arată imagini din spatele