OMO crede în puterea jocului

OMO crede în puterea jocului

”Nu te murdări”, ”nu te juca”, ”stai în banca ta”, ”învață pe de rost” sunt câteva dintre restricțiile care îi împiedică pe copii să se dezvolte și să crească neîngrădit de fricile, preconcepțiile sau protecția exagerată a generației noastre, să fie liberi și puternici, responsabili și siguri pe ei. Pornind de la aceste insight-uri OMO lansează campania Puterea Jocului, un manifest împotriva

Îți place să explorezi?

Îți place să explorezi?

Casa Metaxa lansează un concurs pe Instagram ”Explore the World, Explore Greece” dedicat hedoniștilor și exploratorilor de zi cu zi. Ia-ți aparatul foto și înscrie în concurs cea mai bună fotografie. Marele premiu este o excursie în Grecia în cadrul programului ”Explore Greece” alături de Casa Metaxa în iunie 2019. În perioada 1 decembrie 2018 – 28 februarie 2019, utilizatorii Instagram

S-a lansat ”Curier în acțiune”. Filmul

S-a lansat ”Curier în acțiune”. Filmul

Știi ce înseamnă să fii curier? Mai ales în perioada reducerilor? Ne arată FAN Courier. De cele mai multe ori, clienții nu au cum să vadă imaginea de ansamblu a unei livrări. Cum, de exemplu, o stradă blocată la ieșirea din București poate întârzia cu o zi livrările din Sibiu. Ne-am dorit să preîntâmpinăm toate aceste nemulțumiri legate de întârziere

Campania ARO. De bază prin casă

Campania ARO. De bază prin casă

METRO Cash & Carry România a lansat o campanie pentru readucerea mărcii proprie ARO în atenția consumatorilor. Propunerea strategică a avut la bază un insight potrivit căruia majoritatea oamenilor tind să aleagă, în general, produsele în funcție de cel mai bun raport calitate – preț, păstrând prețul ca principal criteriu. Categoria ieftin și bun reprezintă o adevărată provocare din punctul de

Când apa are o nouă imagine

Când apa are o nouă imagine

Nu este vorba de apa potabilă, ci de compania responsabilă de apa pe care o folosim zilnic. Apa Nova a lansat un proces de rebranding al imaginii, ca urmare a unei reconfigurări a modelului de business. Ramona Dumitru, director de comunicare la Veolia România, vorbește despre noua campanie.   Apa Nova trece printr-un proces de rebranding și o nouă poziționare

Campanie nouă pentru brandul eMAG

Campanie nouă pentru brandul eMAG

eMAG a lansat o nouă campanie de brand și un nou slogan: ” Găsești mai mult decât crezi”. Campania va fi derulată pe TV și în mediul online. ”Spotul TV redă cinci povești de viață ale unor oameni obișnuiți care caută la eMAG produsele pe care și le doresc și găsesc, alături de acestea, experiențe memorabile. Este o reconfirmare a statutului

Ideall.ro vizează afaceri de 25 de milioane de euro

Ideall.ro vizează afaceri de 25 de milioane de euro

Ideall.ro, un magazin online de electronice și electrocasnice vizează, pentru acest an, o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro.   Unul dintre motoarele dezvoltării, care va asigura o creștere cu 40% față de perioada similară a anului trecut, este campania „Liber la reduceri cu ideall.ro”, care se va derula între 15 – 31 august. Campania prevede reduceri

Pentru neatenţia la volan, poţi plăti cu viaţa ta. Sau a altora. Fii treaz la volan!

Pentru neatenţia la volan, poţi plăti cu viaţa ta. Sau a altora. Fii treaz la volan!

În perioada 10 iulie – 20 septembrie 2018 se desfășoară, pentru al treilea an consecutiv, campania națională de siguranță și prevenție rutieră FII TREAZ LA VOLAN!, care are ca obiective creşterea gradului de siguranţă rutieră din România şi, indirect, scăderea numărului de accidente. Conform mai multor studii, când un şofer vorbeşte la telefonul mobil, acesta reacţionează mai greu în caz

Cum să ții afacerea sub control

Cum să ții afacerea sub control

Economia locală traversează o perioadă foarte agitată. Antreprenorii știu cel mai bine care sunt problemele cu care se confruntă zilnic și cum să le facă față. Desele schimbări fiscale și legislative bulversează mediul de afaceri local, astfel că orice sprijin adus antreprenorilor este esențial. Antreprenorii se confruntă zilnic cu tot felul de provocări, de la plata taxelor, a salariilor, la

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Anul acesta, la aniversarea de 130 de ani de la înființare, Casa Metaxa lansează o nouă campanie de brand, în continuarea celei din 2016 – ”Don’t Drink It, Explore It”, ce îi are drept ambasadori, alături de exploratorul Mike Horn, pe Laura Bingham și Guillaume Néry. Campania este una integrată 360° și se va derula în toate țările unde brandul