MarComm Marketing Stiri

Câştigătorii competiţiei Votat Produsul Anului® 2020

23 apr. 2020 3 min

Câştigătorii competiţiei Votat Produsul Anului® 2020

Reading Time: 3 minute

Cea de-a 11-a ediție  a competiției ‘’Votat Produsul Anului®” România și-a desemnat câștigătorii pentru anul 2020. În urma votului consumatorilor au fost declarate câștigătoare 29 de produse, acestea având dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, pentru 14 luni începând cu data de 1 mai 2020 până la data de 30 iunie 2021, incluzând 12 luni de comunicare acordate în mod obișnuit câştigătorilor competiţiei şi încă 2 luni pentru a compensa efectele perioadei de carantină instaurată din cauza pandemiei Covid-19.

Cele 29 de produse au fost evaluate de către consumatori din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi intenţiei de cumpărare:

Categoria Aluat Patiserie: Bella – Foi de Plăcintă fine (Unibel Nord)

Categoria Apă minerală: Aqua Carpatica Sport 750 ml (Carpathian Springs)

Categoria Batoane de ciocolată: Wanted Nuts Milk & Wanted Dark Nuts – Punga / Baton (Eti European Food Industries)

Categoria Băuturi răcoritoare carbonatate: Gama Green Flavours – Green Cola (Elgeka Ferfelis)

Categoria Biscuiți dulci: Biskrem Piersică 160 g & 80 g – Ulker (Eurex Alimentare)

Categoria Brânza feta: Gama President Feta (Dorna Lactate)

Categoria Cârnați: Cârnații Grătărel (Plin de Carne, Elit)

Categoria Detergent de rufe: Gama Ariel Allin1 PODS (Procter & Gamble România)

Categoria Detergent de vase: Fairy Lemon 450ml & 800ml (Procter & Gamble România)

Categoria Esențe și arome alimentare: Esență De Copt Rom şi Esență  de  Copt Vanilie (Coseli)

Categoria Îngrijire feminină: Gama Always Platinum Soft Wings (Procter & Gamble România)

Categoria Îngrjirea părului bărbați: Simpliq anti-încărunțire, șampon pentru bărbați (Aflofarm România)

Categoria Îngrijirea părului femei: Gama Pantene Hair Biology (Procter & Gamble România)

Categoria Internet Wireless: Smart WiFi (Telekom România)

Categoria Napolitane: Punga Mini Napolitane Dare 112 g (Eti European Food Industries)

Categoria Odorizant Toaletă: Gama Bref De Luxe (Henkel România)

Categoria Prăjituri: Punga Adicto GO Cacao 144 g și Punga Adicto GO Lămâie 144 g (Eti European Food Industries)

Categoria Produse gata preparate din pește: Gama Home Garden Salată Ton (Safeway International)

Categoria Produse lactate proteice: Gama Zuzu Fit (Albalact)

Categoria Suplimente alimentare – Sănătatea sistemului respirator: Septocalmin Forte (Naturalis)

Categoria Scutece bebeluși: Gama Pampers Active Baby  (Procter & Gamble România)

Categoria Șervețele umede pentru bebeluși: Pampers Aqua Pure Wipes (Procter & Gamble România)

Categoria Servicii telefonie mobilă: Mobil Nelimitat (Telekom România)

Categoria Suplimente alimentare – Minerale: Magnisteron 30 comprimate (Aflofarm România)

Categoria Suplimente alimentare – Sănătatea prostatei: Prostagood, 30 si 60 comprimate (Co&Co Consumer 2002)

Categoria Suplimente alimentare – Sedative: Somn Control (Naturalis)

Categoria Tablete de Ciocolată:  Gama Dare Ciocolată Neagră (Eti European Food Industries)

Categoria Ulei: Gama Unisol din ulei de primă presă cu ierburi aromatice (Bunge România)

Categoria Vopsea de Păr: Gama Loncolor Expert Hempstyle (Papillon Laboratoires Cosmetique)

“Perioada acestor luni, transformate de criza Covid-19, ne forțează să ne regândim strategiile, să facem schimbări neplanificate, dar necesare adaptării la o noua etapă de viață, valabile atât din perspectiva brandurilor cât și a consumatorilor. Fiecare dintre cele două părți va căuta să se adapteze la cealaltă, prin noi mijloace, câștigând cei care aleg să se susțină și să se respecte reciproc. Inovația va fi în continuare esența acestui proces, așa cum se reflectă recurent de altfel și în creșterea gradului de diversificare a categoriilor în competiția ‘’Votat Produsul Anului®”. Eticheta ce poartă acest logo va susține produsele câștigătoare inovative în demersul lor de a comunica în mod eficient către consumatori, fiind un instrument stabil și de incredere, cu rezultate dovedite in timp.”, declară Mihaela Păduraru, Country Manager “Votat Produsul Anului®” România.

Logo POY RO 2020 scaled e1587624122364

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare, prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a unsprezecea ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul de piaţă din 2020 a fost realizat online, pe 30 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 5469 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Într-una dintre cele 30 de categorii nu a fost desemnat câștigător. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.3%. Studiul a avut loc în perioada 6 martie 2020 – 9 aprilie 2020. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele comparate în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: