Stiri Marketing

PepsiCo continuă să susțină UEFA

7 feb. 2018 < 1 min

PepsiCo continuă să susțină UEFA

Reading Time: < 1 minut

PepsiCo și Liga Campionilor UEFA continuă parteneriatul încă trei ani de acum înainte. Şase dintre brandurile companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021.

pepsi UEFA

Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni.

În cadrul parteneriatului reînnoit, PepsiCo şi UEFA consolidează susţinerea pentru ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentate de Pepsi. De la prima ediție a acestei ceremonii în 2016, Pepsi a adus concerte live epice la cel mai urmărit eveniment sportiv ale anului și le-a oferit suporterilor momente de divertisment de neuitat la fiecare finală.

Lay’s va continua parteneriatul cu “Fundaţia pentru Copii” UEFA şi proiectele sale, după ce anul trecut a sprijinit iniţiativa de a instala un teren artificial permanent în tabăra de refugiaţi Za’atari din Iordania.

PepsiCo a devenit sponsor-cheie al UEFA în 2015.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: