Stiri

Cererea de produse pentru filtrarea apei a crescut veniturile Laica România cu 14% în 2021

31 mai 2022 2 min

Cererea de produse pentru filtrarea apei a crescut veniturile Laica România cu 14% în 2021

Reading Time: 2 minute

Contextul pandemic a accelerat adoptarea anumitor trenduri de consum în domeniul sănătății, al bunăstării personale și al impactului asupra mediului, tot mai mulți dintre consumatori oferind o atenție sporită calității vieții.

Această tendință a fost vizibilă și în România, unde vânzările de echipamente pentru filtrarea apei și pentru monitorizarea personală a sănătății au crescut.

Încă de la începutul pandemiei am înregistrat creșteri spectaculoase ale vânzărilor pentru cănile filtrante. Evoluția ulterioară a confirmat că s-au schimbat anumite comportamente de consum, trendul ascendent menținându-se și în 2021, atât pentru vânzările de căni filtrante, cât și pentru vânzările de filtre, fapt ce ne-a demonstrat că noii clienți din 2020 continuă să utilizeze cana filtrantă achiziționată în timpul restricțiilor. Și vânzările la produsele din categoria de aparate medicale de uz casnic au fost puternic influențate de pandemie: pe de-o parte, ca urmare a restricțiilor impuse, a scăzut cererea pentru aparate medicale destinate tratării virozelor respiratorii, dar a crescut spectaculos cererea pentru pulsoximetrul Laica – produs introdus în gamă în vara anului 2020. O dată cu reducerea sau eliminarea restricțiilor, a început să crească cererea pentru aparatele de aerosoli. În paralel, am observat în ultimii doi ani o ușoară dar constantă creștere a cererii pentru celelalte categorii de aparate medicale: termometre si tensiometre.”, a declarat Eduard Pârvu, Sales Manager Medical Shopping Zone.

Pe piața locală, din vânzările totale Laica, între 50-55% reprezintă vânzările prin magazine și farmacii online, iar între 40-45% vânzările prin magazine și farmacii fizice. Medical Shopping Zone realizează 90% din vânzări către distribuitori persoane juridice iar 10% sunt vânzări directe către persoane fizice, prin intermediul canalului online de distribuție www.laicashop.ro, dar și prin intermediul platformelor marketplace precum emag.ro sau vivre.ro.

Laica România estimează ca anul acesta să înregistreze o creștere a vânzărilor de aproximativ 10%. Atenția companiei în 2022 se concentrează în egală măsură pe categoriile de produse destinate sănătății și wellness-ului, filtrării apei, cât și pe electrocasnicele pentru bucătărie. De asemenea, compania vizează dezvoltarea gamei de puericultură prin diversificarea ofertei produselor destinate îngrijirii bebelușilor și copiilor. Compania LAICA continuă să inoveze, astfel încât noile produse, noile tehnologii, precum și materialele prime și ambalajele produselor sunt în continuă dezvoltare, într-un demers care încorporează principii de eco-sustenabilitate și economie de resurse.  

Există o preocupare tot mai mare pentru produsele eco, cu impact redus asupra mediului. Gama de produse de filtrare a apei și aparatele de ambalat în vid dezvoltate de LAICA răspund direct acestei nevoi. În portofoliul nostru se regăsesc căni filtrante cu indicator electronic de schimbare a cartușului, dar și căni filtrante cu indicator mecanic, eco, fără baterii și componente electronice. Această preocupare pentru adoptarea de comportamente prietenoase cu mediul și durabile pentru planetă a fost transmisă și clienților mărcii, astfel că la nivelul vânzărilor, în anul 2021, din totalul cănilor filtrante vândute, 66,5% reprezintă căni filtrante cu indicator mecanic eco și 32,5% căni filtrante cu indicator electronic. În plus, avem în gamă un produs special – cana filtrantă LAICA MikroPlastik-Stop, care îndepărtează particulele de microplastic care pot fi prezente în apa de la robinet, ca urmare a poluării globale cu plastic. Ambalajul acestui produs este realizat din hârtie reciclată.”, a continuat  Eduard Pârvu, Sales Manager Medical Shopping Zone.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: