Stiri Business Companii

Coletăria.ro devine Packeta și crește cu 50% bugetul de investiții în România

30 iul. 2021 2 min

Coletăria.ro devine Packeta și crește cu 50% bugetul de investiții în România

Reading Time: 2 minute

Dezvoltarea rapidă de pe piața din România grăbește rebrandingul Coletăria.ro: compania preia, din această toamnă, numele Packeta, grupul internațional din care face parte și care deține cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est (peste 7.200 de puncte pick-up).

Totodată, compania suplimentează cu 50% bugetul de investiții pe plan local, crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investițiilor alocată anului 2021 pentru piața din România.

Schimbarea denumirii brandului a venit ca un pas firesc, urmare a evoluției accelerate înregistrată de Coletăria.ro în ultimii ani. Clienții ne vor recunoaște rapid și clar atunci când fac cumpărături de la orice magazin online din întreaga lume. În același timp, o singură marcă, Packeta, ne va permite să profităm de efectul sinergic al cooperării de marketing cu alte țări”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

 Alinierea serviciilor furnizate în toate țările

Definitivarea procesului de rebranding vizează și alinierea serviciilor furnizate în toate țările în care este prezentă compania, lucru care se va realiza treptat, ținând cont de factorii socio-economici de dezvoltare ai fiecărei țări.

Romania se regăsește pe un trend ascendent de creștere din punct de vedere economic, ceea ce va duce la implementări mai rapide de noi servicii și modalități de livrare furnizate de către grupul Packeta în alte țări. Odată cu unificarea numelui la nivelul întregul grup în Europa, vom beneficia mai ușor de infrastructura tehnologică a platformei și de aplicațiile mobile utilizate de către grup, de noi implementări de servicii logistice și de transport folosite deja cu succes în alte țări”, mai spune Alexandr Jeleascov.

Coletăria.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, în primul trimestru al anului 2021 depășind deja pragul de 40% raportat la cifra de afaceri a anului trecut.

Direcții de dezvoltare

Astfel, pe plan local, compania va accelera dezvoltarea în următoarele direcții:

  • Extinderea rețelei de puncte pick-up;
  • Noi depozite – anul acesta au fost deja achiziționate 2 noi depozite, de 4.000 de mp. fiecare, in București și Oradea;
  • Creșterea numărului de clienți B2B;
  • Deschiderea de noi piețe externe pentru livrări Cross Border;
  • Dezvoltarea de parteneriate pe segmentele de eCommerce B2B, parteneriate pentru extinderea rețelei de puncte pick-up și parteneriate cu noi transportatori interni și externi.

Continuă angajările

Pe parcursul anului 2020, compania a crescut de 4 ori numărul de angajați, iar pentru 2021 țintește creșterea echipei cu 40 de noi angajați, la peste 80 de salariați, în funcție de evoluția business-ului.

Astfel, în perioada următoare, compania urmărește consolidarea echipei pe zonele de Sud și Vest ale României. Mai exact, vizează angajări pe segmentele de logistică, servicii clienți, vânzări și marketing, urmărind dezvoltarea echipelor pe zonele de procesare și manipulare a coletelor și specializarea lor pe tipuri de servicii oferite, creșterea capacității de răspuns pe zona de servicii clienți, accelerarea înrolării de magazine și selleri online din România prin creșterea capacității de vânzare.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: