Când apa are o nouă imagine

Când apa are o nouă imagine

Nu este vorba de apa potabilă, ci de compania responsabilă de apa pe care o folosim zilnic. Apa Nova a lansat un proces de rebranding al imaginii, ca urmare a unei reconfigurări a modelului de business. Ramona Dumitru, director de comunicare la Veolia România, vorbește despre noua campanie.   Apa Nova trece printr-un proces de rebranding și o nouă poziționare

• calif s-a lansat “la punct fix”

• calif s-a lansat “la punct fix”

Echipa brandului • calif (punctcalif) a oferit un adevărat spectacol vizual, ieri, la Social Media Seaside Camp: cinci parașutiști au aterizat la punct fix în spațiul Marina Limanu. Calif a zis punct și de la capăt și a dat reset brandului: o nouă identitate vizuală, un nou concept de restaurant și un nou public căruia i se adresează: generația Z. Lansarea

Schimbare de imagine pentru Kaufland România

Schimbare de imagine pentru Kaufland România

Începând din această vară, Kaufland are un logo nou și și-a reînnoit design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul. Reînnoirea identității Kaufland România se subscrie îndemnului lansat prin campania „Noul Tu trăiește fresh. În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Printre schimbări se numără un nou sistem

O nouă identitate pentru Zenith

O nouă identitate pentru Zenith

Zenith a anunțat o nouă abordare în comunicarea media, susținută de lansarea unei noi identități de brand, a unei noi poziționări și o relansare a platformelor rețelei. Prin programul global de rebranding, site-ul www.zenithmedia.com este revizuit complet și include o sectiune interactivă, denumită “Global Intelligence”, cu date și prognoze legate de investițiile în publicitate. Procesul de rebranding a fost dezvoltat

Rebranding pe piața de training

Rebranding pe piața de training

Furnizorul de programe de training, Trend Consult Group a pătruns într-o nouă etapă de dezvoltare și  își regândește businessul, începând cu programele, metodologia de livrare a informațiilor, interacțiunea cu clienții și platformele online.  Evoluția este un proces de schimbare în bine, care se întâmplă într-o perioadă îndelungată de timp. Companie de training aflată de 17 ani pe piața românească, Trend

Un nume nou pentru E.ON Distribuţie România

Un nume nou pentru E.ON Distribuţie România

E.ON Distribuţie România se numește, de la 1 ianuarie, Delgaz Grid. Această schimbare face parte dintr-un amplu proces de rebranding care presupune crearea şi promovarea unei noi identităţi vizuale. Modificarea denumirii distribuitorului de gaze naturale și electricitate nu afectează în niciun fel  activitatea sau organizarea actuală a aceastuia. Reprezentanții companiei au recurs la această redenumire, pentru a se alinia cerinţelor legislaţiei interne

Rebranding Transavia

Rebranding Transavia

Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient. Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori  si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea

EXEC-EDU a finalizat procesul de rebranding

EXEC-EDU a finalizat procesul de rebranding

Furnizorul de programe de training, EXEC-EDU a finalizat procesul de rebranding, care are la baza intrarea companiei intr-o etapa noua de dezvoltare, odata cu diversificarea si extinderea serviciilor. Unul dintre liderii pietei locale de training, EXEC-EDU a finalizat recent procesul de rebranding realizat in parteneriat cu agentia de consultanta Telegraf Consult. Noul logo si sloganul  “Your Place to Grow”  sunt

BT Securities devine BT Capital Partners

BT Securities devine BT Capital Partners

BT Securities (BTS), compania de brokeraj a Grupului Financiar Banca Transilvania si cel mai mare broker de retail din Romania, devine BT Capital Partners. Rebrandingul marcheaza finalizarea cu succes a tranzactiei dintre BTS si Capital Partners. Totodata, BT Capital Partners preia rolul de membru exclusiv in Romania al M&A International, una dintre cele mai mari aliante la nivel global a

Dacia Plant se relanseaza

Dacia Plant se relanseaza

Compania brasoveana Dacia Plant, producatoare de suplimente nutritive din plante, a relansat brandul Dacia Plant, tintind noi segmente de consumator. Odata cu acest rebranding, compania lanseaza si o serie de noi produse: Calmindolor, Emocalm Forte, Fitosenin, Herboprostal, Normocolesterol Forte, Vasoclean si Vivalong. Dacia Plant este o companie romaneasca cu o traditie de 14 ani pe piata, cu un portofoliu alcatuit