MarComm Marketing Publicitate Stiri

CONFIDENT are o noua identitate de brand

5 oct. 2023 3 min

CONFIDENT are o noua identitate de brand

Reading Time: 3 minute

CONFIDENT, agenție independentă de comunicare integrată, adoptă o nouă identitate de brand și unește sub umbrela The Confident Group cele două linii de business: CONFIDENT – comunicare și Venus Five – studio de producție vizuală.

Noua poziționare și noua identitate de brand au venit în contextul maturizării agenției la nivel de servicii, de portofoliu de clienți și, totodată, în contextul extinderii internaționale – CONFIDENT a deschis un nou birou în Barcelona. Procesul de rebranding a avut ca scop o imagine care să  reprezinte mai clar valorile dobândite în timp, să denote acel superdrive al echipei de a transforma imposibilul în posibil.

Scurt istoric CONFIDENT

În urmă cu 12 ani, nucleul de business era reprezentat de media relations pentru clienți din zona B2B. Ulterior, expertiza CONFIDENT s-a extins rapid către industrii cheie din consumer & B2B –  tech, real estate, retail & FMCG, auto & mobility, pharma & medcomms.

Campaniile de comunicare corporate și de brand implementate, au dus către consolidarea unei structuri de servicii pe trei piloni – comunicare corporate, social & digital și creative services – creație, producție foto & video și sports marketing.

CONFIDENT are o noua identitate de brand

(im)POSIBIL – Procesul de rebranding

„Agenția de branding, Inoveo Consultants, printr-un proces structurat, ne-a ajutat să găsim acel Brand DNA care definește CONFIDENT și echipa noastră. Totul a pornit cu un workshop în care, după multe introspecții și analize, am reușit să extragem „atomii” care ne fac să fim cine suntem, care ne descriu cel mai bine. Nu vă plictisim cu toate datele, dar concluzia a fost că suntem smart, fast, curajoși, aventurieri și că reușim să facem imposibilul posibil.

Apoi, a venit marea provocare: cum facem să arătăm toate astea într-un logo? Dacă tot suntem smart și #CONFIDENTTech, am apelat la inteligența artificială (wink wink) . Și l-am promptat atât de bine, încât rezultatul era aproape final-final, adică motociclista „on a rush”, gata de aventură. Un bărbat pe motor, e wild, dar o tipă pe motor, e wild la puterea a doua. Plus vibe-ul;)

Mai departe, am colaborat cu Dochița Zenoveiov (fondatoarea agenției de branding Inoveo Consultants) și echipa sa, pentru a completa identitatea cu celelalte elemente de branding.”Mara Gojgar, fondatoare CONFIDENT.

CONFIDENT COMMS2

Detaliile finale au constat în definirea misiunii CONFIDENT: ”Driving brands to people’s hearts” și descoperirea acelui tagline care să facă click cu tabloul final  și care să fie foarte engaging. ”Up for a ride?”

„După ce am trecut peste toate momentele de bucurie și Evrika!, ne-am dat seama că am vrea totuși să afle toată lumea că facem o MAAARE schimbare și că ne trebuie ceva inspiring și dinamic, așa cum este toată povestea noastră. Să dați play la clipul de mai jos. S-a muncit mult și bine la el 😀Introducing… We are CONFIDENT manifesto”, a adăugat Mara Gojgar.

Prezent în București și Barcelona, The CONFIDENT Group este un cluster comunicare de marketing format din companii cu expertiză în CEE (România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia) și Spania. Focusul este pe acomodarea clienților internaționali pe piața din România și sprijinirea companiilor din CEE să intre pe piața din vest. Expansiunea internațională a fost generată de ambițiile globale ale clienților pe care îi consiliem, dar și din ADN-ul nostru de antreprenori.

În prezent, The CONFIDENT Group este format din două companii CONFIDENT – Marketing communications și VENUS FIVE servicii de producție foto și video.

Grupul CONFIDENT a dezvoltat expertiză în industrii cheie de consumer și B2B – tech, real estate, retail & FMCG, auto & mobilitate, pharma & medcomms. CONFIDENT a câștigat mai multe premii pentru campanii de Tech PR și Brand PR în cadrul competițieii PR Award, iar în anul 2020, agenția a obținut distincția Consultancy of the Year.

În 12 ani de prezență pe piața din România, agenția a gestionat peste 50 de clienți și campanii. Din portofoliul CONFIDENT fac parte branduri precum AVIS, BLIK, București Mall Vitan & Plaza România (Anchor Grup), CBRE, DSV, Euplatesc.ro, Liberty Galați, Mitsubishi, Mobexpert, Regus, Roche Diagnostics, Signal Iduna, Spaces, Thoughtworks, VTEX, XIAOMI.

Array

Articole pe aceeași temă: