Companii Stiri

Crama Gramma intră pe piața din Japonia

1 nov. 2018 < 1 min

Crama Gramma intră pe piața din Japonia

Reading Time: < 1 minut

Gramma Wines, unul dintre jucătorii importanți de pe piața vinului din Moldova, își face intrarea pe piața niponă de vinuri în urma parteneriatului cu Okurusky, important producător și distribuitor local.

Parteneriatul presupune un acord de comercializare a peste 20.000 de sticle de vin produse de Gramma Wines din soiurile Fetească Albă, Fetească Regală și Aligote. Vinurile vor intra în Japonia prin intermediul canalului de distribuție al celor de la Okurusky, arată producătorul de vin, într-un comunicat de presă.

În cadrul parteneriatului, Gramma Wines va trimite și butași de soiuri românești în Japonia și va împărtăși din know-how-ul pe partea de vinificație, astfel încât Okurusky să obțină vinuri asemănătoare cu cele produse la Iași, dar cu amprenta terroir-ului din Japonia.

Parteneriatul a apărut în condițiile tratatului JEFTA, recent încheiat de către Uniunea Europeană și Japonia, tratat care prevede reduceri semnificative ale taxelor de comerț pentru o plajă largă de produse. Crama Gramma a fost aleasă datorită calității vinurilor produse, cât și asezonării potrivite a acestora cu specificul bucătăriei nipone.

“Intrarea pe piața niponă este parte integrată a strategiei noastre de extindere pe piețele internaționale. Parteneriatul cu Okurusky va facilita prezența soiurilor românești pe terroir-ul nipon, iar rezultatul va fi cu siguranță mai mult decât interesant. Ne dorim, de asemenea, să ne aducem aportul la promovarea vinurilor românești pe piețele internaționale”, a declarat Marian Olteanu, Director General Gramma Wines.

Pentru anul în curs, Gramma Wines urmărește afaceri de 300.000 de euro și creșterea segmentului de turism prin promovarea pachetelor de vizitare a cramei. La nivel de investiții, compania va replanta aproximativ 10 hectare de vie și va renova sălile de degustare, unul dintre punctele de atracție pentru turiști. La nivel strategic, Gramma urmărește consolidarea poziției pe piețele externe, dar și promovarea internațională a vinurilor românești.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: