Business Stiri Tech

Creștere spectaculoasă a tranzacțiilor de Black Friday 2020

5 nov. 2020 2 min

Creștere spectaculoasă a tranzacțiilor de Black Friday 2020

Reading Time: 2 minute

PayU România estimează că în ediția de Black Friday a acestui an vom asista la o creștere spectaculoasă a plății online la nivelul pietei de e-commerce, atât în ceea ce privește volumele tranzacționate cât și numărul de tranzacții. Astfel, PayU România estimează că la nivelul pieței se vor tranzacționa plăți online în valoare de 764 milioane de lei și aproximativ 1,4 milioane de tranzacții, mai mult decât dublu față de ediția anului precedent.

„Judecând după rezultatele pe care le-am avut până în prezent, nu exista nicio îndoială că Black Friday s-a impus ca un eveniment de referință pentru comerțul electronic. Și, deși am știut că anul acesta va fi diferit, având în vedere contextul complex și complicat, predicțiile noastre confirmă schimbarea semnificativă a comportamentului consumatorilor față de plata cu cardul online, raportat de PayU în diverse comunicări”, declară Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

Comportamentul cumpărătorilor

Estimările PayU arată că valoarea coșului de cumpărături plătit în rate va fi mai mare cu 65% față de valoarea coșului mediu de cumpărături.

În plus, plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 50% din tranzacțiile plătite online pentru întreaga zi, față de rata de 34% înregistrată în anul precedent.

Produsele care fac plata online mai confortabilă au contribuit și ele la popularizarea acestei metode, împreună cu campaniile de educare dezvoltate alături de comercianți. Cumpărătorii noi au descoperit că pot plăti cu un singur click, dacă își salvează cardul pe platforma comercianților și, de asemenea, că își pot primi banii înapoi în maxim 30 de minute după confirmarea returului, prin intermediul Instant Money Back, un produs unic în Europa.

Comerțul electronic transfrontalier

Ținând pasul cu tendința stabilită în anii precedenți, cumpărătorii din întreaga lume vor continua să aleagă comercianții locali, în timp ce românii își vor extinde căutarea produselor preferate pe platformele transfrontaliere.

Similar cu 2019, aproximativ 10% din totalul plăților online de Black Friday este de așteptat să fie reprezentat de tranzacții efectuate cu un card emis în altă țară.

„În ceea ce privește comerțul electronic transfrontalier, 2020 nu diferă de anii precedenți, prognozele noastre arătând o tendință constantă, ceea ce indică faptul că magazinele online românești devin din ce în ce mai aclimatizate cu cumpărătorii internaționali și sunt dispuși să își desfășoare activitatea transfrontalier. Suntem bucuroși să facilităm acest proces ”, conchide Elena Gheorghe.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: