Asociația Taxiul cu Bomboane a participat la proiectul “Future 4 YOUth”
Prin proiectul "Future 4 YOUth", un proiect de tineret cofinanțat de Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Ilfov, Asociația Taxiul cu Bomboane a...
Prin proiectul "Future 4 YOUth", un proiect de tineret cofinanțat de Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Ilfov, Asociația Taxiul cu Bomboane a...
Fundaţia Orange lansează un nou Centru Digital pentru Femei, în judeţul Iaşi şi susţine, alături de Asociația Fab Lab Iași, educaţia...
Caroli Foods Group, liderul pieței produselor preparate din carne, cu o fabrică de profil în Pitești, își întărește contribuția la dezvoltarea...
Peste 300 de mii de porții de mâncare, ceea ce înseamnă peste 200 de tone de produse alimentare au fost preparate...
”Respect Pentru Resurse” (RPR) este numele manualului creat de 2 ONG-uri clujene, în colaborare cu elevi și profesori, pentru a contribui...
Dacia lansează www.kilometrulbine.ro, o platformă digitală de educație si sustenabilitate. Este prima platformă digitală din istoria mărcii și a uzinelor Dacia...
Cea de-a treia ediție a programului Innovators for Children și-a desemnat câștigătorii în cadrul evenimentului online Pitch Day, din 15 septembrie....
Fundația Vodafone România lansează „Școala din Viitor” , un program educațional dezvoltat pentru a-i ajuta pe copii să se adapteze într-o...
Cartușele de imprimantă sunt deșeuri de echipamente electrice și electronice (DEEE) si trebuie să fie tratate corespunzător. Cea mai mare problemă...
Fundația Vodafone România, World Vision România și Technology_VOIS România au dotat cu calculatoare, imprimante, programe software și echipamente de rețelistică 15...
Lidl va investi 150.000 de lei pentru renovarea castelului Banffy de la Bonțida. Pentru aceasta a folosi punctele de colectare selectivă...
Banca Transilvania, Fundația Conservation Carpathia şi Asociaţia Casa Bună construiesc în Nucşoara, judeţul Argeş un centru de zi, Casa Bună, pentru...
Odată cu dezvoltarea unei infrastructuri ecologice ușor accesibilă, românii devin mai interesați de protejarea mediului înconjurător și aleg într-un număr din...
KFC România extinde programul Harvest în parteneriat cu mai multe bănci regionale ale Federației Băncilor Pentru Alimente din România, în mai...