Cum vrea un site de imobiliare să schimbe modul de lucru în domeniu?

Imobiliare.ro și-a propus să reseteze modul în care decurg tranzacțiile imobiliare în România și în acest sens a lansat o nouă campanie semnată de Arsenoaiei și Mătășel

Campania este difuzată începând cu 19 martie anul acesta, pe cele mai importante staţii TV și are ca obiectiv promovarea imoExpert, o platformă de expertiză imobiliară care urmărește să vină, într-un mod cât mai practic, în sprijinul celor aflați în situația de a derula o tranzacție imobiliară, cumpărători, vânzători sau chiriași. imoExpert include un modul de comunicare directă între utilizator și un expert și un ansamblu de resurse utile în procesul de achiziție, vânzare sau închiriere a unei locuințe, precum un instrument de verificare a prețului, un calculator de credite, o secțiune dedicată experților parteneri, respectiv un ghid complet.

”E mai mult decât o campanie, vorbim de asumarea unei schimbări pe care dorim să o generăm în piața imobiliară. Alături de profesioniștii din piață care ni s-au alăturat, dorim să creștem accesul utilizatorilor la informații documentate, validate și să ne asumăm împreună că piața imobiliară din România se poate reseta pentru a deservi nevoile consumatorului. Dorim să transmitem întreaga noastră expertiză către utilizatori folosind resurse umane profesioniste dar și aplicații lansate în premieră în România, cum este prețExpert.” – Daniel Crainic, director de marketing, Imobiliare.ro.

“Am plecat de la mai multe cercetări legate de consumator care ne-au confirmat lucruri pe care le-am trăit şi noi în momentul în care am căutat o casă. Sentimentele asociate cu această industrie sunt în mare parte negative. Oamenii se simt înşelaţi la tot pasul şi sunt bombardaţi de mass media doar cu ştiri care le accentuează aceste trăiri. Şi, atunci, am propus in prezentarea de pitch un pas spre mai multă utilitate de brand, înfiinţarea unui centru de experţi care să ofere utilizatorului final consilierea de care are atât de multă nevoie,” completează Răzvan Mătăşel, strateg la Arsenoaiei şi Mătăşel.

“Când clientul îşi asumă să facă lucruri pe bune, să ofere Brand Utility comunicarea vine in mod firesc. Şi noi putem oferi ce ştim mai bine: idei strategice care să imbunătăţeasca modelul de business, idei care apoi să fie dramatizate într-un mod natural in reclame, în platforme de conţinut sau în oricare alta forma de comunicare,” încheie Emilian Arsenoaiei, creativ la Arsenoaiei şi Mătăşel.

Discuții directe cu experți

Principalul avantaj oferit de noua secțiune constă în posibilitatea de a intra în legătură directă, prin chat cu experți Imobiliare.ro, dar și cu specialiști în imobiliare din domenii conexe. Astfel, utilizatorul poate adresa orice întrebare unui expert Imobiliare.ro, la care va primi răspuns de la un reprezentant Imobiliare.ro sau de la unul dintre experții parteneri (brokeri imobiliari, evaluatori, juriști etc.). Totodată, vizitatorul poate căuta răspunsul documentat la întrebarea care îl interesează în secțiunea ”Întrebări și răspunsuri”, unde vor fi regrupate toate întrebările și răspunsurile din platformă.

Pentru stabilirea ”prețului corect” 

imoExpert oferă și o serie de instrumente extrem de utile în stabilirea prețului (de vânzare sau de închiriere) a unei proprietăți. Alături de Indicele Imobiliare.ro și Harta Chiriilor (inclusă în anunțurile de profil din marile orașe), utilizatorii Imobiliare.ro vor avea acces și la o aplicație nou-lansată, anume prețExpert, ce permite gratuit verificarea prețului unei proprietăți – alături de un preț estimat de vânzare, o perioadă estimată de vânzare, aceasta oferă și o estimare în ceea ce privește valoarea de închiriere, în baza unei metodologii statistice.

Proiectul va beneficia de o amplă campanie media, în care vor fi dramatizate situații reale din piața imobiliară, precum construcțiile în câmp, renovările de mântuială sau lipsa drumurilor de acces.

Proiectul va beneficia de o conferință dedicată în cadrul Clubul Profesioniștilor în Imobiliare, Ediția Națională ce va avea loc joi, 22 martie și va reuni peste 400 de agenți imobiliari din toată țara și peste 30 de speakeri și traineri.

Spotul ”Arteziana”

Spotul ”În inima naturii”

Spotul “Metroul”

Echipa de proiect

Imobiliare.ro: Daniel Crainic – Marketing Director; Tibor Izmendi – Brand Manager; Ciprian Gheran – Product Manager; Adriana Lefter – Content & Copy; Corina Varlan – Content & Copy; Ciprian Irimieș – Design; Lucian Husac – Design

Arsenoaiei și Mătășel: Emilian Arsenoaiei – Creative Partner; Răzvan Mătăşel – Strategic Partner