Stiri Companii

Curiera investește 500.000 euro în propriul serviciu de curierat

15 iun. 2022 3 min

Curiera investește 500.000 euro în propriul serviciu de curierat

Reading Time: 3 minute

Curiera, companie de curierat cu capital 100% românesc, investește 500.000 euro în propriul serviciu de curierat și dezvoltă parteneriatul cu Cargus. În urma acestuia, clienții Curiera pot expedia colete multiple la un preț mai redus – taxa de deschidere a coletelor la livrare scade de la 2.5 lei la 1.5 lei, iar taxa pentru recântărirea coletelor este eliminată.  

În contextul creșterii vânzărilor online, a numărului de clienți și volumului de colete expediate, compania de curierat Curiera a decis crearea și dezvoltarea propriului serviciu de curierat și a  dezvoltat recent un parteneriat exclusiv cu Cargus, prin care vizează să completeze gama de servicii oferită clienților și să îmbunătățească condițiile și costurile de expediere. 

De asemenea, prin noul serviciu propriu de curierat se vor livra colete în zona București – Ilfov cu propriile mașini și curieri, iar livrările naționale, în afara acestei zone, se vor face prin intermediul Cargus.

Pentru optimizarea și diversificarea serviciilor către clienți, Curiera va investi 500.000 euro în 10 mașini electrice, chiria depozitului, aplicația de curierat și dispozitivele POS utilizate de către șoferi.

 Ne-am dorit să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu propriul serviciu de curierat pentru a le oferi acestora servicii cu un standard ridicat de calitate la un preț cât mai avantajos. Faptul că parcul nostru auto va fi, în viitorul apropiat, alcătuit exclusiv din mașini electrice, vine din dorința și nevoia de a fi cât mai prietenoși cu mediul.

Cu Cargus avem deja o colaborare foarte bună, încă de la începutul Curiera. Ne-am propus să dezvoltăm această colaborare pentru a ne completa gama de servicii și a deveni un jucător mai important în piață. Cargus are deja o experiență îndelungată pe piața de curierat din România și  vine cu o bază logistică bine pusă la punct. 

Suntem convinși că împreună ne putem dezvolta tot mai mult, fiecare dintre cele două companii bazându-se pe atuurile sale. Anul trecut, Cargus a fost compania de curierat cu cea mai bună rată de livrare, 96% în 24 de ore, ceea ce ne întărește convingerea că putem oferi clienților noștri servicii de cea mai bună calitate. Curiera își va continua colaborarea și cu ceilalți parteneri, însă, pentru moment, am decis să ducem parteneriatul cu Cargus la un alt nivel pentru că avem aceleași obiective – să aducem pe piață servicii inovative și de calitate la tarife avantajoase.

Silvia Duță, General Manager, Curiera

În 2021, prin Curiera s-au expediat peste 600.000 de colete, iar în primele patru luni ale acestui an, s-au depășit deja 300.000 de colete expediate. Curiera își propune ca, până la finalul anului, să ajungă la 1.000.000 de colete expediate

În urma acestor decizii, Silvia Duță estimează că cifra de afaceri a companiei va crește anul acesta cu 75% comparativ cu cea de anul trecut – peste 6 milioane de lei. 

Curiera

Curiera Transport Solutions SRL este o companie de curierat cu capital 100% românesc, înființată în 2020.

Silvia Duta a inițiat această idee deoarece a observat nevoia clientului român de a avea contact continuu cu furnizorul lui, de a fi permanent în legătură cu agentul lui de vânzări și de a primi consultanța potrivită afacerii sale. Mai mult de atât, fondatoarea companiei și-a dorit să creeze cât mai multe locuri de muncă și să aibă o politică internă și o cultură care să permită angajaților un program flexibil și să lucreze zi de zi cu plăcere, fiind motivați de o recompensă financiară pe măsura muncii lor. 

De asemenea, încă din primele luni, o parte din profit a fost redirectionat către diverse cazuri sociale și se pune mare accent pe contribuția în societate și de a avea un impact pozitiv prin toate acțiunile Curiera.

Compania are sediul în București și oferă servicii de livrare (național și internațional), e-Fulfillment (depozitare, picking, împachetare, creare AWB, etichetare și expediere), urmărire colete online în timp real, asistență pentru clienți atât direct, cât și în relația cu transportatorii parteneri și serviciul Bani instant (expeditorul primește banii din ramburs în doar câteva ore de la livrarea coletelor).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: