BizRemote by certSIGN Antreprenori Companii Stiri

De la work from home, la work from anywhere. Andrei Crețu lansează Pluria

9 sept. 2020 3 min

De la work from home, la work from anywhere. Andrei Crețu lansează Pluria

Reading Time: 3 minute

Companiile au acum la dispoziție un serviciu de tip abonament care permite accesul angajaților în tipuri de spații de lucru variate disponibile în rețeaua Pluria, prima platformă B2B dedicată exclusiv acestui segment la nivel internațional. Platforma se lansează simultan în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid, pentru prima fază de dezvoltare compania investind 200.000 de euro. Proiectul a fost demarat de Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Serviciul este livrat prin intermediul unei aplicații mobile, disponibilă în Google Play și AppStore în septembrie. În plus, companiile au parte de vizibilitate, transparență și control asupra activității angajaților, prin intermediul interfaței de administrare a Pluria.

“Modelul de business este unul simplu și intuitiv. Aducem împreună companiile și spațiile de lucru. Pentru companii, Pluria este instrumentul prin care angajatorii pot facilita un mediu de lucru optim pentru angajații care vor să lucreze remote, reducând astfel și costurile cu spațiile de birouri, indiferent dacă se extind sau își reduc activitatea. Iar angajații au astfel flexibilitatea de a lucra de oriunde, în condiții de siguranță, pentru cât timp doresc”, spune Andrei Crețu, fondator Pluria.

Andrei Cretu 2 scaled

Odată descărcată aplicația, angajații companiilor pot vedea ce spații de lucru au la dispoziție și pot face rezervări în funcție de nevoile lor specifice, întâlniri cu un client ori cu colegii de departament sau pur și simplu un birou remote pentru a nu mai lucra de acasă. În tot acest timp, companiile știu, pe baza check in-urilor, distribuția forței de muncă în rețeaua Pluria. Schemele de preț sunt adaptabile politicii de remote work a fiecarei companii, cu contracte lunare în regim on-demand (se achită doar când există utilizare a spațiilor de lucru) sau abonamente personalizate. Costul mediu pe ziua de lucru este de 12 euro, în funcție de particularitățile fiecărei companii în parte.

COVID 19 a schimbat semnificativ modul de lucru în companii, în mai puțin de jumătate de an. Cele mai importante companii din lume, cu prezență în România și Europa, au aplicat deja o politică de remote work, 86% dintre directorii generali și fondatorii business-urilor implementând o astfel de strategie în firmele pe care le administrează.

”În același timp, 98% dintre persoane susțin că și-ar dori să aibă la job opțiunea de a lucra remote, potrivit unui studiu realizat de Founders Forum, care a analizat viitorul remote work-ului. Dacă înainte de pandemie, doar 3% dintre angajați lucrau astfel, în următorii cinci ani procentul estimat este de 30%.  România va ține trendul și, la fel, marile orașe care sunt hub-uri de afaceri”, spune Andrei Crețu.

În prezent, Pluria cuprinde aproape 50 de spații de lucru în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid, cele mai multe fiind în Capitală. Până la finalul anului, se estimează că rețeaua Pluria – care se extinde zilnic – își va diversifica portofoliul de spații de lucru: spații de co-working space-uri, business lounge-uri, cafenele ready-to-work sau orice alt loc neconvențional (biblioteci, muzee etc) care poate funcționa ca spațiu de lucru.

“Primii noștri clienți, companii multinaționale, sunt acei early adopters, care și-au exprimat interesul încă din faza incipientă a proiectului Pluria. Au intuit că modul nostru de a lucra se va modifica radical și s-au adaptat noilor cerințe. Până la finalul anului, sperăm să avem în portofoliu un număr de 20 companii care să includă acest abonament în activitatea lor”, adaugă Andrei Crețu.

Lipsa unui astfel de produs la nivel de Europa, produs cu adresabilitate 100% companiilor și angajaților lor, a făcut ca Pluria să fie lansat simultan și pe piața din Germania și Spania. Pentru sucursalele din Berlin și Madrid, planurile de dezvoltare vizează atragerea unui număr de 50 de companii în portofoliul de clienți și a unui număr de 100  spații până la finalul anului 2021.

”Pentru început, în străinătate vom avea un soft launch, urmând să turăm motoarele la începutul anului viitor. Vom avea echipe în Madrid și Berlin, susținem acum interviuri pentru alegerea managerilor locali. Intenția noastră este să dezvoltăm Pluria în hub-urile de afaceri ale Europei”, spune Andrei Crețu.

Foto: © Gligatron | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: