Lifestyle

Delphin Imperial: Când confortul face casă bună cu luxul

Reading Time: 4 minute

Hasan Sinay, Sales & Marketing Assistant Manager la Delphin Hotels & Resort, ne-a explicat de ce Delphin Imperial, o construcție uriașă în care s-au investit peste 100 de milioane de euro, devine din ce în ce mai populară în rândul turiștilor din România, piața locală devenind a treia ca importanță pentru hotelul din Lara.

Care sunt principalele facilități și servicii pe care le oferiți turiștilor?

Avem un grup de patru hoteluri de lux în Lara – Delphin Imperial, ­Delphin Be Grand, Delphin Diva și Delphin Palace – și unul de trei hoteluri în Alanya – Delphin Deluxe, Botanik Platinum, Botanik Hotel & Resorts. Pentru toți oaspeții acestor hoteluri oferim pachete ultra all-inclusive. În fiecare hotel avem inclusiv camere pentru persoanele cu dizabilități. Investiția în acest hotel se ridică la peste 100 de milioane de euro.

După cum puteți vedea, aici avem un aqua-park extrem de atractiv, precum și un parc de distracții, Luna Park. Accesul este gratuit pentru toți oaspeții hotelurilor noastre. De asemenea, avem o mulțime de restaurante a la carte care sunt gratuite pentru clienții hotelului. Camerele sunt mai mari comparativ cu cele din alte hoteluri. La Delphin Imperial avem o capacitate de 790 de camere, în timp ce la Delphin Be Grand avem 850 de camere, acestea fiind cele mai mari hoteluri din portofoliul nostru. Delphin Be Grand are cea mai mare suprafață, cea mai mare grădină și cel mai mare aqua-park din zona Lara.

Conducerea noastră face zilnic sport și mișcare, drept care avem o mulțime de antrenori și săli de fitness gratuite pentru turiști. În toate hotelurile avem băuturi de import și locale gratuite 24 de ore din 24. În ceea ce privește restaurantele a la carte, avem în principal bucătărie japoneză, chinezească, din Mexic, avem un restaurant cu specific grecesc și mediteranean cu preparate din pește și fructe de mare.

Care sunt planurile pentru următoa­rea perioadă pentru hotel?

În prezent ne concentrăm pe vânzările online și marketing digital. O mulțime de rezervări provin din mediul online. Avem de asemenea un program de membership în care se poate înscrie oricine. Membrii au o mulțime de beneficii și primesc diverse oferte. Acesta este viitorul pentru noi, pentru că digitalul a devenit extrem de important. De asemenea, pentru viitor ne concentrăm pe piețe alternative, cum ar fi România, Polonia sau Lituania.

Piața din România este cea de-a treia ca mărime în acest moment pentru noi. Ne vin foarte mulți turiști din România, Polonia, Lituania sau Estonia. Cea mai mare piața este Germania, urmată de Marea Britanie. În sezonul de vârf, în 2019, România a fost cea de-a patra piață pentru Delphin Hotels, dar, comparativ cu anul 2019, acum a crescut numărul turiștilor români cu peste 20%, este cea mai mare creștere a numărului de turiști. Este peste cea înregistrată de Germania. Acesta este cel mai bun an pentru noi.

De ce credeți că Delphin Hotels a înregistrat o creștere așa de impor­tantă în rândul românilor?

Turcia este cea mai populară destinație turistică din această regiune, datorită calității serviciilor. Sunt foarte multe hoteluri care oferă servicii și produse la ultra-all-inclusive de calitate foarte bună. Antalya este cea mai populară destinație din Turcia pentru concedii la resort-uri. În Antalya sunt multe branduri hoteliere de renume, iar Delphin este unul dintre acestea.

De ce aleg oamenii hotelurile Delphin? Aici au garanția calității pentru servicii, angajați, mâncare și băutură. În barurile noastre avem de exemplu Chivas Regal, J&B, Bacardi, Miller, Carlsberg, toate acestea gratuite. În al doilea rând, bogăția preparatelor culinare. Oferim oaspeților creveți, multe feluri de pește, practic aici poți găsi orice. Acestea sunt principalele motive pentru care turiștii ne aleg. 

Delphin Imperial

Poate că vara nu este ca iarna, dar nu și la Delphin Imperial, unul dintre cele patru hoteluri ale grupului Delphin Hotels & Resort din Lara, care este deschis tot timpul anului. Înainte să vă întrebați ce puteți face aici în afara sezonului, poate este bine să știți că hotelul dispune de un bazin semiolimpic încălzit și de aceleași camere spațioase, servicii de calitate și preparate delicioase pe care le oferă în tot timpul anului. Restaurantele a la carte, care propun o plajă largă de preparate, de la cele grecești, japoneze sau chinezești la cele mexicane, îi pot mulțumi chiar și pe cei mai pofticioși turiști.

#BizAntalya este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenţii touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenţii touroperatoare care s-a dedicat promovării atracţiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piaţă în organizarea de circuite, croaziere și sejururi.

Agenția a primit titlul de ,,Cea mai bună agenţie de Incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019, iar la galele din 2021 și 2022 a câștigat Premiul 1 la categoria Best Initiative for Supporting Global Tourism, pentru lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice, respectiv pentru Campania de zboruri charter către Egipt.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

6 ore ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

11 ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

o zi ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

o zi ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

o zi ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

o zi ago