Stiri

Depanero se mută într-un sediu nou, în incinta Sema Parc

Reading Time: 2 minute

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, are din această toamnă un sediu nou, localizat în incinta Sema Parc, din Splaiul Independenței 319.

De la finalul lunii septembrie, Depanero își va desfășura activitatea în două dintre clădirile din zona estică a parcului de afaceri. O suprafață de peste 4.000 mp a fost rezervată pentru relocarea activității echipelor tehnice, de operațiuni și customer support. De aici vor fi asigurate serviciile de consultanță, diagnosticare, reparații și instalare pentru produse în garanție și în post-garanție de la peste 60 de branduri. În cea de-a doua clădire cu acces stradal din Splaiul Independenței și de lângă stația de metrou „Petrache Poenaru” va fi asigurat serviciul de recepție clienți, unde pot fi predate direct echipamentele defecte.

În alegerea noului sediu, Depanero a urmărit câteva criterii foarte importante, în strânsă legătură cu evoluția dinamică a companiei, atât în ceea ce privește creșterea numărului de reparații efectuate de la an la an, cât și a diversificării serviciilor oferite și a noilor branduri intrate în portofoliu. Experiența clientului este foarte importantă pentru companie, de aceea un aspect esențial l-a reprezentat accesibilitatea noului sediu, la care se adaugă flexibilitatea spațiului de lucru, dotările oferite și, nu în ultimul rând, posibilitățile de extindere, în funcție de nevoile viitoare ale companiei.

„Activitatea Depanero s-a diversificat foarte mult în ultimii ani. Încheiem constant parteneriate cu branduri noi și extindem mereu serviciile pe care le oferim atât clienților individuali, cât și celor corporate. Aveam nevoie de un sediu nou, care să răspundă tuturor acestor schimbări și provocări și care să ofere o interacțiune facilă cu clienții și partenerii noștri. Procesul de căutare și selecție nu a fost ușor, deoarece activitatea pe care o desfășurăm impune criterii foarte stricte, atât de dotări, suprafețe, cât și de accesibilitate. Credem că am făcut cea mai bună alegere și îi așteptăm cu drag pe clienții noștri din această toamnă în noul sediu Depanero”, declară Irina Mincinopschi, director general Depanero.

Depanero oferă o gamă largă de servicii, de la instalare și mentenanță, până la consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție, cât și pentru cele în post-garanție.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

o zi ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago