Stiri MarComm Publicitate

Deschis la înscrieri pentru Golden Drum 2024

1 mart. 2024 5 min

Deschis la înscrieri pentru Golden Drum 2024

Reading Time: 5 minute

În 2024, Festivalul Internațional al Creativității, Golden Drum, va sărbători 30 de ani. Festivalul care a sărbătorit și răsplătit de peste trei decenii excelența creativă în comunicarea creativă, publicitate și domenii conexe își deschide competiția pentru înscrieri.

Comunitatea creativă se va aduna din nou pentru a onora cei mai buni dintre cei mai buni din domeniu, pentru a asculta și învăța de la cei mai tari experți în afaceri și rețea în perioada 9-10 octombrie, în Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenia.

Golden Drum deschide apelul de înscrieri și admite toate lucrările care au fost difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 22 august 2023 și 21 august 2024.

Agențiile, advertiserii, clienții, casele de producție, companiile media și alți creatori din 42 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările până pe 21 august 2024 în șase secțiuni diverse: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum și o secțiune specială All Juries Section. Premiile vor fi acordate la Golden Drum Awards Show, care a avut loc pe 10 octombrie 2024 la Portorož, Slovenia.

Noutățile competiției

Festivalul Golden Drum îmbogățește competiția prin introducerea unui nou grup B2B în Secțiunea Creative Business Excellence, oferind noi oportunități de business pentru a-și prezenta succesul într-o industrie în schimbare rapidă. Categoriile din acest grup cuprind o serie de inițiative axate pe B2B, cum ar fi B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling etc. Vezi toate noutățile competiției aici.

S-a extins parteneriatul cu Little Black Book și AdForum; festivalul rămâne pe WARC Creative Rankings.

Golden Drum și-a extins din nou parteneriatul cu Little Black Book – toate lucrările premiate cu Grand Prix la festival vor fi înscrise direct și gratuit în competiția The Immortal Awards. Compania cu înregistrarea câștigătoare va primi un abonament gratuit la Little Black Book, oferind intrare la Premiile Immortal, precum și oportunitatea de a profita de oferta completă Little Black Book.

Golden Drum este inclus și în AdForum Business Creative Report, un clasament unic al celor mai premiate campanii din lume în funcție de sectorul industrial.

Festivalul Golden Drum este inclus în WARC Creative Rankings.

GD 30th 01 WEB

Președinții juriului

GUY WIEYNK, Global Chief Executive Officer, AnalogFolk Group (AFG), Marea Britanie, One-Channel Drum Jury President

Guy are o experiență aprofundată în scalarea agențiilor axate pe viitor și în a ajuta brnadurile să utilizeze canalele digitale și tehnologia pentru a oferi rezultate tangibile. A condus Publicis Worldwide UK și Europa de Vest în calitate de CEO și a ocupat numeroase roluri de-a lungul mandatului său de 17 ani la AKQA.

„În calitate de președinte al juriului din acest an pentru secțiune, sunt încântat să caut și să sărbătoresc munca care valorifică puterea unică a unui mediu unic pentru a elimina zgomotul și a rezona cu adevărat în public.”

KENTARO KIMURA, International Chief Creative Officer și Corporate Officer, Hakuhodo și fondator, Hakuhodo Kettle, Japonia, Omni-Channel Drum Jury President

Kentaro a înființat Hakuhodo Kettle, un butic creativ premiat cu mai multe premii, pentru a oferi soluții integrate inovatoare clienților precum Toyota, Sony, Google, Suntory etc. El a câștigat peste 150 de premii, inclusiv 10 premii Grand Prix în mai multe spectacole internaționale de premii.

„Lumea a devenit mai complexă, problemele societății mai greu de rezolvat în măsura în care nu mai există un răspuns corect. Acum trebuie să creăm alte soluții care să ne împingă abilitățile, care să ne ducă dincolo de imaginația noastră.”

PUM LEFEBURE, Co-fondator și Chief Creative Officer, Design Army, SUA, Președintele juriului Craft Drum

Directoare de creație premiată și business leader, Pum a dezvoltat numeroase campanii internaționale pentru clienți de profil, precum Adobe, MORPHE, Netflix, Neenah Paper etc. Născută în Thailanda, ea aduce o sensibilitate globală designului american.

„Ce este craftul? Înseamnă ceva complet diferit pentru fiecare creativ, dar ceea ce au toți în comun este pasiunea. Este ceva tangibil pe care vrei să-l simți când așezi o piesă de artă grozavă sau auzi o piesă muzicală incredibilă pentru prima dată.”

JANET LEVINE, șefa globală de invenții, Mindshare, SUA, Creative Media Excellence Drum Jury President

Janet are peste 17 ani de experiență în media și a condus business-ul global Nike, creând mass-media și strategii de neratat. Janet a fost citată în AdWeek, Digiday, AdAge, NBC News și altele și a jurat premii din industrie precum The Smarties, AdWeek Media Plan of the Year și Festival of Media.

„Ca industrie, nu am avut niciodată un loc de joacă mai mare pentru creativitate și oportunități de gândire originală. Proliferarea tehnologiei și a inteligenței artificiale dezlănțuie noi posibilități. Și lumea a devenit cea mai mare pânză plină de experiențe digitale și fizice pentru a genera o conexiune mai mare.”

ADAM KERJ, Chief Creative Officer, Accenture Song Europe, Danemarca, Creative Business Excellence Drum Jury President

Adam aduce peste 25 de ani de experiență și a câștigat peste 100 de premii majore de publicitate la nivel mondial, inclusiv Cannes Lions Grand Prix, D&AD, One Show, Webby´s, Clios, Effie’s, Eurobest pentru mărci emblematice globale precum Ikea, Oreo, Pampers, Puma , Coca Cola, Tide, Toyota, Ben & Jerrys.

„Creativitatea și ingeniozitatea umană sunt cruciale pentru ca brandurile și companiile să prospere într-o cultură în schimbare rapidă, care se confruntă cu o tehnologie în evoluție. În calitate de președinte al juriului Creative Business Excellence, sunt încântat și onorat să mă conectez cu un grup genial și divers de persoane pentru a explora și a sărbători munca care implică natura în schimbare a brandurilor”

ÖZGE GÜVEN, Director de proiectare, TBWA\Istanbul, Turcia, Young Drummers Competition Jury President

Un designer grafic și art director din Istanbul, cu o experiență de peste 10 ani, este, de asemenea, membru al Alliance Graphics Internationale (AGI) pentru 2022 și a câștigat numeroase premii precum D&AD, Golden Drum, Cannes Lions etc. A apărut în Women to Watch list în 2019.

„Young Drummers este un pas foarte important în acest sens, în care noua generație care va hrăni, crește, inspira astăzi și va menține în viață industria viitorului va avea ocazia să se prezinte creatorilor care îi vor educa și vor lucra cu ei ca colegi.”

Concursul Golden Drum va fi jurizat de 56 de membri ai juriului din regiune și nu numai.

Înscrieri și fee-uri delegați

Toți participanții la Festivalul Golden Drum pot alege dintre taxele Super Early Bird, Early Bird și Taxele de intrare standard pentru competiție.

Pentru fiecare 10 înscrieri, participantul primește un permis complet de delegat pentru participarea la Festivalul Tamburului de Aur (9-10 octombrie 2024, Portorož, Slovenia) gratuit. Mai multe despre taxele de intrare vezi aici.

Toți participanții ucraineni beneficiază de o reducere de 80% la taxele de intrare.

În colaborare cu Asociațiile regionale, Golden Drum oferă o reducere de 20% la taxele de delegați pentru membrii acestora. Vezi aici lista Asociațiilor cu care festivalul este partener.

Deadline pentru Entry Submission: 21 August 2024 la 23.59 CET

Deadline pentru Super Early Bird Entry Fee: 26 Aprilie 2024

Anunț Golden Drum Shortlists: 2 Octombrie 2024 la 8.00 CET

Golden Drum Awards Show: 10 Octombrie 2024

Grupuri și categorii: https://goldendrum.com/competition/groups-and-categories

Golden Drum Jurii: https://goldendrum.com/competition/juries

Sistem înscrieri: https://engine.goldendrum.com/  

Fee-uri înscrieri: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices

Array

Articole pe aceeași temă: