Marketing Stiri

Din culisele noii campanii Sissi

6 feb. 2018 2 min

Din culisele noii campanii Sissi

Reading Time: 2 minute

Brandul de șuncă Sissi a lansat o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care brandul va comunica pornește de la rezultatele unui studiu realizat pe parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, care arată că ”o femeie care se simte apreciată, poate realiza lucruri mărețe, inovatoare … poate chiar schimba lumea!”.

Campania este susținută de trupa Direcția 5. 

colaj nou Directia 5

Campania de comunicare a brandului se derulează în perioada 15 decembrie – 8 martie și constă în 3 spoturi TV, platforma de felicitari www.sissiromania.ro, pe care consumatorii sunt invitați să-și arate cat mai des aprecierea, activări in-store, concursuri in digital, și va culmina cu o Gală a Aprecierii pe data de 8 Martie.

Ana Maria Bajan crop
Anamaria Băjan, Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group

Echipa Caroli Foods Group și agenția implicată în acest proiect este formată din: Anamaria Băjan – Marketing, Business Development and PR Executive Director; Alina Lupașcu – Category Marketing Manager; Creative & Strategy- Fiodor Ad Studio; Casa de producție – Fiodor Ad Studio; Răzvan Mărculescu– regizor

Brandul Sissi este liderul categoriei “șuncă” pe piața românească, atât în volum cât și în valoare și face parte din portofoliul Caroli Foods Group.

În afară de Sissi, portofoliul comun al Caroli Foods Group include și Caroli, Campofrio,  Maestro și Primo, însumând peste 200 de produse. Compania deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, o flotă de peste 200 autoturisme, precum și o rețea importantă de distribuție.

Înființată în România în 1994, Caroli Foods Group a semnat un parteneriat de tipul joint-venture în 2010 cu Campofrio Foods Group, cel mai important producător de carne procesată din Europa și un nume important la nivel mondial. În 2014, după expansiunea companiei mexicane Sigma Alimentos („Sigma”) în Europa prin achiziția Campofrio, Sigma a devenit acționarul majoritar în compania Campofrio. Începând cu 1 septembrie 2017, Caroli Foods Group este în totalitate parte integrantă din Sigma, ca urmare a achiziționării de către compania mexicană a pachetului de 51% de acțiuni, adițional celor 49% deja deținute prin intermediul Campofrio Food Group.

Sigma este o companie multinațională, lider în industria alimentară refrigerată, specializată pe producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată, brânză sau iaurt. Sigma are un portofoliu diversificat de mărci de top, 69 de fabrici și operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: